Selv når medlemmer har satt sin standard språk, er det ikke å få oversatt i innleggene. Ingenting, bare den opprinnelige fremmedspråk.
Når jeg vikle språk tagger rundt teksten manuelt det fungerer.
Hva er galt?
Thanks
Selv når medlemmer har satt sin standard språk, er det ikke å få oversatt i innleggene. Ingenting, bare den opprinnelige fremmedspråk.
Når jeg vikle språk tagger rundt teksten manuelt det fungerer.
Hva er galt?
Thanks
Hvilken strategi bruker du for å avgjøre budskapet språk? Vennligst gå til vBET Google alternativer og sjekke det.
Jeg innså at det er en kompatibilitet sak. Det later til at denne [Ny versjon 3/1/2010] MARCO1 Skjul alle med Bli tillatelse - Meldinger Manager - vBulletin.org Forum mod har effekt på vBET. Når jeg deaktiverer det, vBET fungerer det fint igjen. Vet du noe å rette på det kanskje?
Takk!
EDIT: Hva mener du? Er du refererer til "Google Language Detection"?
Som er angitt som "Always tillit bruker"
Hvis du alltid har tillit bruker, så det bør opaqued henhold til brukerens standard språkinnstilling.
Flott at du fant den grunn. Det er noen integrering problemet. Vi vet ikke nå hva som egentlig er ansvarlig for det. vBET gjør ugjennomsiktig med krok newpost_process - sjekk gjør MARCO1 plugin bruker det også. Hvis ja - vennligst prøv å endre gjennomføring for, så det utføres før/etter vBET - bare for å gjøre det motsatte for å reelle. Det kan være nok - hvis ikke vi vil se etter andre løsninger.
MARCO1 bruker ikke denne plugin.
OK det. Vennligst PM tilgang detaljer for Admin CP og FTP. Jeg skal sjekke det på plass og se etter løsning. Du kan også ta kontakt med forfatteren av andre mod for hint hvis du ikke vil sende tilgang til detaljer. Forfatter av mod vet alltid best hvordan det fungerer.
Også - vennligst sjekk igjen for å være sikker gjør mod virkelig innflytelse vBET opaquing prosess.
Thanks Michal. Jeg forlater MARCO1 produkt deaktivert for nå. Det er heller ikke gjør hva jeg vil den skal gjøre. Så hvis jeg kan få det til å fungere ordentlig, vil jeg da aktivere den igjen, og vi kan ta det videre. Takk!
Som jeg forstår på dette øyeblikket du ikke trenger mer støtte i dette problemet og det kan lukkes. Hvis ikke - vennligst gi mer info![]()