PDA

View Full Version: Løst vbet322 med IE trøbbel

keledjh
15-06-10, 15:55
Min vbet versjon er 3.2.2. Området kan ikke besøkes med IE (veldig treg, men den første siden er ok). når plugin er forbudt, er alt ok.
den andre utforske er ok.
bare donnot forstå.
VB versjonen er 383.
serveren system er:
Apache/2.2.3 (CentOS)
Zend Optimizer 3.3.3
MySQL klient lib versjon 5.0.77
GD library buntet (2.0.34 kompatibel)
eAccelerator 0.9.6.1
PHP versjon 5.2.13
min explorer:
MSIE 7.0, Windows xp

kamilkurczak
16-06-10, 09:45
Hei,

Vennligst oppgradere vBET til den nyeste versjonen og og sjekke det igjen. Dette bør hjelpe.

Nye versjoner har en masse forbedringer. Prosedyrer har endret seg siden din versjon. Her har du beskrivelsen
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/663-vbet-3-3-3-released.html

etter oppgradering sjekk igjen interation med vBSEO

vBET
17-06-10, 12:52
Også vennligst send (her eller ved PM) ditt forum URL - Jeg vil sjekke har du problem med doble omdirigere (dette var viktig for ytelse).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1