PDA

View Full Version: Løst Hvordan få microsoft api-nøkkel

lebro
10-09-13, 20:36
Jeg kan vet hvilken er api-nøkkel
Microsoft Comercial oversettelse API-nøkkel ved Azure
Microsoft Comercial oversettelse API secret av Azure

jeg prøve det selv og det returnerer tom tekst
Microsoft Comercial oversettelse API nøkkel av Azure, jeg brukte nøkkelen primærkonto
Microsoft Comercial oversettelse API secret av Azure, jeg brukte klient hemmeligheten

Marcin Kalak
11-09-13, 12:55
Microsoft Comercial Oversettelse API-nøkkel for ved Azure er det klient-ID.
Microsoft Comercial Oversettelse API hemmeligheten ved Azure er det klienten hemmelig.
Du bør konfigurere disse tastene når du registrerer søknaden din:
Http://blogs.msdn.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/communityserver-blogs-components-weblogfiles/00-00-00-91-16-metablogapi/6567
Registreringsprosessen er beskrevet her (http://blogs.msdn.com/b/translation/p/gettingstarted1.aspx).

lebro
29-10-13, 00:08
I dag prøver jeg å installere disse endr og disse tid manuell oversettelse ser ut til å fungere for meg som er bra
Men når jeg etter angi microsoft API-nøkkel for teksten forsvinne igjen når jeg fjerner den , den tilbake til normal ?

Marcin Kalak
29-10-13, 20:44
Vennligst stick til prinsippet om ett problem i én tråd.

Du må passe på at du har stilt inn språket i forum og har angitt de riktige tastene for Microsoft. Test din oversettelse leverandør (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post1729).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1