View Full Version: Tekstfarge?
Hvor kan jeg endre tekstfargen på rullegardinmenyen flagg behage? På noen av mine skins er det helt uleselig. Se vedlagte:
http://creativx.Net/Forums/imagehosting/34f2b5d50e0cf3.jpg
r.dziadusz
03-02-12, 17:58
Det vil mest sannsynlig trenger en endring i koden. Jeg vil se på det og jeg vil gi deg noen mer anelse i morgen
OK vil Takk, jeg stikk innom jevnlig.
r.dziadusz
04-02-12, 15:01
OK, jeg funnet det:
Slik angir du fargen på denne rullegardinmenyen, du har å redigere på filen:
forum rot - > inkluderer - > vbenterprisetranslator_functions_url.php
og redigeringslinjen:
$menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo" style="color: black;" ';
Endre verdien for fargen:
I eksemplet, hvis du vil ha grønn tekst:
$menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo" style="color: green;" ';
Jeg har ca. 20 forskjellige skins på min forum. Så med denne redigeringen vil det endre fargen globalt på alle skall. Som vil ikke gjøre. Jeg trenger en måte å endre tekstfargen for forskjellige forum skins. takk.
r.dziadusz
05-02-12, 00:12
Akkurat nå vi ikke støtter dinamically endre tekstfargen for dropdown menyen, er det verdien for hardkodet i skriptet. Jeg vil spørre Michał om det vil være redigerbart i vår neste utgivelse
Akkurat nå vi ikke støtter dinamically endre tekstfargen for dropdown menyen, er det verdien for hardkodet i skriptet. Jeg vil spørre Michał om det vil være redigerbart i vår neste utgivelse
Jeg bestemt allerede den meg selv takk. Jeg lagt bare til en stylevars-kode i den del som du ga meg. Så trekker det fra Stylevars. Som fungerer mye bedre for hver hud bruker forskjellige farger. takk.
Jeg bestemt allerede den meg selv takk. Jeg lagt bare til en stylevars-kode i den del som du ga meg. Så trekker det fra Stylevars. Som fungerer mye bedre for hver hud bruker forskjellige farger. takk.
Hello!
Kan du dele din løsning for andre, takk?
Takk!
:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):