Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: File Cache Beta

Senior Member

Default File Cache Beta

Kan iemand uitleggen, als ik de file cache om cache pagina's voor 1 uur (86.400 seconden), dan waarom de cron loopt een keer per dag om ze te verwijderen.

Voorwaar, de pagina's in de cache voor 1 dag als de cron loopt elke 24 uur?

If ik pagina's in de cache te zijn voor een uur moeten ze worden verwijderd zodra een uur is verstreken. Dus de cache voor die pagina kan beginnen.

It doesnt echt zin om mij.

Senior Member

Iemand?

Het bericht dat u hebt ingevoerd is te kort. Gelieve verlengen van uw boodschap ten minste 10 tekens.

Michał Podbielski (vBET Staff)

Het is allemaal OK. Houdt u er rekening mee dat Gast Cache niet verwijder het bestand elke keer als het verloopt - dat zou te duur zijn. Iedere keer als Gast Cache dat de juiste cache-bestand al ontdekt bestaat controleert het laatste wijzigingsdatum en dat de wijze waarop wij weten werkt het verlopen of niet. Zo niet dan bestand wordt gestreamd als resultaat. Zo ja, dan verzoek wordt geëvalueerd en na dat we het bestand te overschrijven zonder extra en onnodige verwijderen van de werking.

Dagelijkse schoonmaak is om te verzekeren dat er geen een echt oud onnodige bestand - voor draden die nu al niet bestaat, zoals. Dus we dagelijks te verwijderen oude bestanden, maar controleer altijd doet cache niet is verlopen

Senior Member

Uitstekende uitleg, begrijpen nu, bedankt.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •