Toen ik de pagina te vertalen zie ik deze advertentie. kunt u deze inschakelen?
Toen ik de pagina te vertalen zie ik deze advertentie. kunt u deze inschakelen?
op het moment dat ik handmatig ingevoerd advertentie in de sjabloon, volgen automatisch invoegen proces dat ik al in pm
ok, nu kan ik reproduceren op je forum. Het zal vast.
hello,
ik echt nodig deze toegang
hello,
Let op: als u deze uitschakelen vBSEO deze add werkt perfect en de vertaling werkt perfect. Dus vBET werkt normaal, maar vBSEO brak deze advertentie.
Ik vond het: als u deze uitschakelen plugin global_complete van vBSEO deze advertentie zal goed zijn, zodat deze haak is van een conflict.
Als ik een print_log te gebruiken om een log kan ik zien dat wanneer vBSEO is in staat te stellen mijn vertaling functie heb ik een $ output met deze gebroken advertentie te maken krijgt. zonder deze plugin (global_complete) is goede werken.
Dus hebben we een integratie probleem.
Ik merkte ook dat u bent vBSEO 351 pl1 gebruik van, maar ik gebruik maken van de vBSEO 351 zonder PL1 versie, dus ik moet deze vBSEO update naar versie pl1.
daarna zal ik bevestigen.
ehh, ik nog steeds niet kan reproduceren op mijn test forum, dus ik nog steeds toegang tot uw forum nodig hebben. Dank.
Ik gehandicapt alle advertenties van admincp-> reclame--> manager door nog ik kan zien deze advertentie op je forum? hoe ik kan uitschakelen? Heeft u deze advertentie in sjablonen?
Laatst bewerkt door kamilkurczak; 26-08-10 in 16:16.
opgelost.
Dit is vBSEO probleem, niet vBET. Dit is een probleem in global_complete haak van vBSEO.
oplossing (al gedaan op het forum)
1. ga naar admincp-> Plugins & Products-> plugin manager
2. vinden global_complete haak in vBSEO
3. set Uitvoering Order to 1001
4. besparen
Ik heb het getest en vBSEO koppelingen werken goed en vertaling van deze verbindingen is goed werkt ook.
Vergeet niet:
na update vBSEO moet u altijd deze Uitvoering om 1001
Gelieve bevestigen.