Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: CMS voorpagina - optie uit te schakelen weergave van de vertaling vlaggen

Lid

Default CMS voorpagina - optie uit te schakelen weergave van de vertaling vlaggen

Ik ben begonnen met het gebruik and BBCODE in artikelen waar ik de machine translation weten zonder menselijke tussenkomst is voldoende. Hierbij stuur ik u het volledige artikel met vBET BBCODE. Ik hou van de functie! Het display van de vertaling vlaggen in het artikel en de beschikbaarheid van de originele tekst zijn perfect maar de weergave van de vlaggen en de 'drop-down' pijl op de home page te bekijken van de CMS (.../ content /) neemt te veel ruimte voor mijn doeleinden. Ik zou liever hebben de [lang] codes genegeerd wanneer deze wordt weergegeven op de voorpagina. Misschien is een algemene instelling in vbet bedieningspaneel?

Neem mij niet kwalijk als deze feature aanvraag al worden gedaan door iemand anders.
    Laatst bewerkt door brubros; 22-08-10 in 22:44.

Michał Podbielski (vBET Staff)

Zie op de opties (Admin CP -> vBET -> Misc):
    - Show originele tekst voor de gebruiker
    - Show originele tekst voor de gasten

U kunt configureren daar wil je om de originele tekst tonen (en hoe) of niet. Is dit wat je bedoelt?

Lid

Ja. Dat is de oplossing. Sorry dat ik het gemist!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Bedankt voor de bevestiging. Ik zal bewegen deze draad in om het oplossen van problemen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •