Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 22

Onderwerp: Probleem met sommige woorden met accens

Hi,
    Je zei:
    vBET ondersteunt alle coderingen, maar het is het beste als je forum maakt gebruik van UTF-8-codering, anders voor elke vertaling vBET opnieuw hoeft in te coderen hele pagina en doe andere bijkomende tricks (ook speciale tekens neemt veel meer plaats in DB veroorzaken die zijn veranderd in & # CODE; notatie). Als u al actief forum, is er geen gemakkelijke manier om codering switch (nog steeds bestaat), maar als je een nieuwe dan kunt u overwegen om het uit te voeren op utf-8-codering, die is ontworpen om meertalige ondersteuning.

Ik denk dat het omzetten van mijn forum om UTF-8 zal het probleem op te lossen. Weet u een manier om dat te doen? Ik las dat iemand die deed het probleem opgelost.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hallo pepito69, hoe zit het met deze onderwerpen?

Ik denk dat van van de laatste dingen te proberen is het omzetten van het forum om UTF-8 veroorzaken veel woorden kunnen niet vertaald worden wegens fouten in de accens en speciale symbolen zoals: ñ
    Michal zei ooit dat:
    Verandering codering van hele vB forum - hoe? - VBulletin.org Forum

Ik kan nu niet doen deze test reden heb ik een back-up en het testen in speciale omstandigheden en ik heb geen tijd genoeg misschien in augustus.

ok, ik begrijp het. Je antwoord als je het

Senior Member

Zorg ervoor dat u back-ups van uw forum, want als de grote die u kunt tegenkomen op maat bbcode fouten die "De meeste van de tijd" kan worden vastgesteld met de tools.php

EDIT
    Je zou problemen hebben met uw e-mailberichten en andere kleine dingen die moeten worden vastgesteld.
    Laatst bewerkt door mario06; 19-07-10 in 11:36.

Michał Podbielski (vBET Staff)

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    Ik denk dat het omzetten van mijn forum om UTF-8 zal het probleem op te lossen. Weet u een manier om dat te doen? Ik las dat iemand die deed het probleem opgelost.

Dankzij Michal, Ik ben blij u hier te zien weer.

Voor het omzetten van iets dat ik zal proberen verschillende dingen, maar weet dat ik een nieuw probleem met de sjabloon, in het belangrijkste fora's is slecht gelegd en ik heb niet iets nieuws.
    Bedankt Mario06 voor uw adviezen.

Senior Member

vBET staat volledig achter alle tekensets maar met de UTF8 charset er minder vragen

Michał Podbielski (vBET Staff)

Nog niet minder queries. Queries nummer hetzelfde is, maar heks utf-8 CPU-gebruik is lager, omdat we niet nodig hebben om resultaten reencode, dus ook resultaten zijn sneller.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •