Gelieve monitoren uw server in CPU-en geheugengebruik gebied en bepalen welke bron is vereist.
Vergeet niet over het uitschakelen van sommige talen als de server niet kunt maken met alle (te beginnen met weinig, en meer van tijd toe te voegen aan de tijd als de server houdt het).
Ook - Ik zie in onze database die u nooit vBET gedownload onder uw licentie. Hoe weet u dat uw server niet genoeg is voor vBET? ...
Het spijt me - het is mijn fout. Ik controleerde onze databank, waar we zien welke bestanden is gedownload door onze klanten. Op dit moment controleerde ik uw bestelling en ik zie dat je installatie service gekocht - dat is de reden waarom ik niet zag alle gedownloade bestand.
Nogmaals - zeer sorry. Ik was te controleren om te zien wat is je forum URL en welke versie van vBET bent u lopen.
Kunt u stuur dan uw URL forum en welke vBET versie die u gebruikt te vertellen.
Laatst bewerkt door vBET; 22-04-10 in 20:35.
Verbinding wordt verbroken worden definitief niet iets dat normaal helemaal.
Op welk niveau je hebt connecties problemen? Tussen uw server een browser? Tussen uw server en Google? Tussen VB en MySQL?
Wat is de snelheid van de vertaling? Kunt u stuur ons dan je forum URL?
Wij helpen u met plezier. Om dit te doen dat we meer info nodig hebben. Gelieve antwoord op mijn laatste vragen. Ook welke versie van vBET gebruikt u?
Ik zie dat vertalingen zijn vrij snel. Nog steeds ...
Nu ben ik definitief zeggen dat je verliest veel van de prestaties, want je hebt dubbele redirects, die reeds geëlimineerd in de nieuwste vBET versie. Gelieve te updaten naar de nieuwste vBET versie en doen vBSEO integratie weer (hier hebt u informatie over nieuwe integratie stappen: http://www.vbenterprisetranslator.co...provments.html
Let op: nieuwste versie hebben ook veel andere verbeteringen in prestaties. Als u al actief op deze - nog steeds nieuwe vBSEO integratie - dit scheelt u VEEL van de belasting van de server. Trust me - veel gebruikers schreef grote woorden over het
Als je niet goed voelen in updates en integraties, kunnen wij het voor u - hoeft alleen maar yo kopen onze upgrade service.
Nog een ding - Ik zie dat u ernstig probleem hebben met vertaald URL's. Op uw server niet werkt links die speciale letters hebben.
Dat wil zeggen: deze in het Pools werkt, omdat er geen speciale letters:
Nowa definicja magnetyzm
En deze hebben speciale letters (AZ) en het werkt niet:
Szkoły - Tags Forum przez Zoints
Dit is heel belangrijk - op dit moment talen als Arabisch of Japans (en enkele anderen) niet werken op alle op de server, want er zijn alleen speciale tekens voor die.
Laatst bewerkt door vBET; 23-04-10 in 03:11.
We verzamelen geen toegang tot de gegevens van onze gebruikers voor beveiligingsdoeleinden. Ook die kan worden gewijzigd elk moment. Dit is waarom vragen we telkens voor de werkelijke toegang tot de gegevens.
Urgent: Zie onze mails informatie.