Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 13 van 13

Onderwerp: Power-servers

Michał Podbielski (vBET Staff)

OK - update te voltooien. Ook stuur je in de e-mail enkele hints over hoe om te diagnosticeren wat er gebeurt als probleem nog steeds bestaat.

Nog een hint: denk over het uitschakelen van sommige talen als uw werkelijke forum kunnen niet overweg met al die.

Ook heel belangrijk! Gelieve braak tips onder de link hieronder. Ik zie nu dat je geen irrelevante pagina's in robots.txt te blokkeren, zodat u definitief kunt uw prestaties te verbeteren. Details hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Lid

Text automatically translated from: Italian to: Dutch
    Translated text
    Hallo,
    Ik heb niets gedaan nog niet bekend, maar al twee problemen:
    1. Ik heb al honderden rapportage van fouten van dit type mysql_connect () [function.mysql-connect <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: Te veel verbindingen / home / school / domains / scuo.la / public_html / includes / class_core.php on line 311
    2. URL's in vertaalde de pagina's werken goed met firefox, maar niet met Windows verkenner. Bijvoorbeeld deze pagina
      vleugels .. e-książki?
      leest zo goed in Firefox, maar scan niet.

Je kunt niet fix you, hè?
    Mijn gastheer en mijn webmaster zo veel dat ze de tests te doen, maar niet om deze problemen op te lossen.
    Ik betaal voor service, maak je geen zorgen.
    bedankt
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff)

Hallo,

Over uw problemen:
    1. Dit is MySQL configuratie probleem. Je zorgen voor meer Apache discussies die dan MySQL verbindingen, dus als uw server veel klanten en alle discussies die Apache heeft zijn bezig er is niet genoeg MySql verbindingen. Please change MySQL fongiuration. Hier is handleiding: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 Te veel verbindingen
    2. Ik controleerde deze URL in de stand van IE en Opera en in stand het werkt prima. Houdt u er rekening mee dat onder IE deze link kan raar uitzien, maar het is juiste link - IE is gewoon alleen de browser in dit woord, die geen ondersteuning biedt voor de weergave van letters in% notatie. Het is nog steeds dezelfde link - maar zie de HTML output onder Opera en u zult hetzelfde% notatie te zien. Opera (en alle andere browsers met uitzondering van IE) gewoon laten zien dat het mooi. Gelieve ook rekening mee dat dit is wereld standaard, dus Google (en andere robots) weten hoe het en indexeren adequaat interpreteren. Er is geen probleem hier (Of ik heb niet begrepen waar het over gaat )

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •