Wanneer ik naar vbulletin 4.1.8 upgrade, is vbet 4.4.4 niet vertalen van pagina's volledig.
Wanneer ik naar vbulletin 4.1.8 upgrade, is vbet 4.4.4 niet vertalen van pagina's volledig.
Hi
U kon geef mij meer informatie:
-welke vertaling API je gebruik (Google 1(free), Microsoft, Google 2(paid))
-please run test voor app API's die u gebruikt: PROEVEN
Geen antwoord, ik beschouwd als dat het opgelost, als u vragen hebt over deze kwestie die zal ik Opmerking het open, voor alle andere open nieuwe thread
mijn pagina vertalen do not translate inhoud wanneer u bekijkt. alleen is statische tekst op forum vertalen.
自動車保険
mijn pagina vertalen do not translate inhoud wanneer u bekijkt. alleen is statische tekst op forum vertalen.
Ik gebruikte Microsoft en Apertium vertaling.
In de test ik link was u geen test voor google apertium (dit was ontstaan nadat vBET met Microsoft via Azure is gemaakt)
Kunt u alstublieft test uitvoeren voor Microsoft door Mazure, kunt u het vinden in:
Download bestanden - >-not-upload - > Extra - > microsoftbyazuretest.php
Gewoon uploaden in de hoofdmap van uw forum en typ bestemming URI in uw webbrowser
Hoe te dit te repareren?Aanvang van de test voor Microsft vertaling API door Azure
Volledige token:
{"fout": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: de vereist veld/u0027client_id/u0027 ontbreekt. / r/nTrace-ID: 65630e6f-adc7-467b-afd9-7506f26eca2f/r/nTimestamp: 2011-12-09 02:17:06Z"}
Testresultaten: ï» ¿"ArgumentException: geen gegevens aan toonder gevonden in het token: ID=3737.V2_Json.Translate.16E26BDE"
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 130.547119141
Meest waarschijnlijk u niet invoegen om het even wat in uwadmincp -> vBET -> Vertalingen Aanbieders->Microsoft Comercial Vertaling API-sleutel door Azure(BETA)
Gebruik inschrijven Microsoft vertaling via Azure hebt u eerst voor Mcrosoft vertaling API (ook gratis optie) hier klikken
en vervolgens te registreren u aplication hier, door het invullen van haakjes (er is een veld clientnaam die u moet gebruiken in Microsoft Comercial vertaling API-sleutel door Azure(BETA))
het spijt me, ik Microsoft API en toepassing geregistreerd maar ik kunt niet bepalen welke API Azure aantal.
Vertel me details.
Laatst bewerkt door r.dziadusz; 13-12-11 in 20:32. Reden: Afbeelding verwijderd
Hier ga je:
Uw Microsoft Comercial vertaling API geheim door Azure is uw "Client geheim" - beginnend met GSBlBL...
Uw Microsoft Comercial vertaling API-sleutel door Azure is uw "Client ID" - beginnend met ins...
Ook verwijderd ik heb van uw Image, omdat iemand anders zou kunnen gebruiken uw client id/client geheime, hope die You don't mind![]()