Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 27

Onderwerp: niet vertalen van pagina's volledig in vbulletin 4.1.8

Junior Member

Default niet vertalen van pagina's volledig in vbulletin 4.1.8

Wanneer ik naar vbulletin 4.1.8 upgrade, is vbet 4.4.4 niet vertalen van pagina's volledig.

Gepensioneerde;)

Hi
    U kon geef mij meer informatie:
    -welke vertaling API je gebruik (Google 1(free), Microsoft, Google 2(paid))
    -please run test voor app API's die u gebruikt: PROEVEN

Gepensioneerde;)

Geen antwoord, ik beschouwd als dat het opgelost, als u vragen hebt over deze kwestie die zal ik Opmerking het open, voor alle andere open nieuwe thread

Junior Member

Default alleen is statische tekst op forum vertalen

mijn pagina vertalen do not translate inhoud wanneer u bekijkt. alleen is statische tekst op forum vertalen.

自動車保険

Junior Member

mijn pagina vertalen do not translate inhoud wanneer u bekijkt. alleen is statische tekst op forum vertalen.
    Ik gebruikte Microsoft en Apertium vertaling.

Gepensioneerde;)

In de test ik link was u geen test voor google apertium (dit was ontstaan nadat vBET met Microsoft via Azure is gemaakt)
    Kunt u alstublieft test uitvoeren voor Microsoft door Mazure, kunt u het vinden in:
    Download bestanden - >-not-upload - > Extra - > microsoftbyazuretest.php
    Gewoon uploaden in de hoofdmap van uw forum en typ bestemming URI in uw webbrowser

Junior Member

Aanvang van de test voor Microsft vertaling API door Azure

Volledige token:
    {"fout": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: de vereist veld/u0027client_id/u0027 ontbreekt. / r/nTrace-ID: 65630e6f-adc7-467b-afd9-7506f26eca2f/r/nTimestamp: 2011-12-09 02:17:06Z"}

Testresultaten: ï» ¿"ArgumentException: geen gegevens aan toonder gevonden in het token: ID=3737.V2_Json.Translate.16E26BDE"
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 130.547119141
    Hoe te dit te repareren?

Gepensioneerde;)

Meest waarschijnlijk u niet invoegen om het even wat in uwadmincp -> vBET -> Vertalingen Aanbieders->Microsoft Comercial Vertaling API-sleutel door Azure(BETA)

Gebruik inschrijven Microsoft vertaling via Azure hebt u eerst voor Mcrosoft vertaling API (ook gratis optie) hier klikken
    en vervolgens te registreren u aplication hier, door het invullen van haakjes (er is een veld clientnaam die u moet gebruiken in Microsoft Comercial vertaling API-sleutel door Azure(BETA))

Junior Member

het spijt me, ik Microsoft API en toepassing geregistreerd maar ik kunt niet bepalen welke API Azure aantal.
    Vertel me details.
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 13-12-11 in 20:32. Reden: Afbeelding verwijderd

Gepensioneerde;)

Hier ga je:
    Uw Microsoft Comercial vertaling API geheim door Azure is uw "Client geheim" - beginnend met GSBlBL...
    Uw Microsoft Comercial vertaling API-sleutel door Azure is uw "Client ID" - beginnend met ins...

Ook verwijderd ik heb van uw Image, omdat iemand anders zou kunnen gebruiken uw client id/client geheime, hope die You don't mind

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •