Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 18

Onderwerp: Uninstall & Results

Junior Member

Default Uninstall & Results

Alles lijkt goed na het gebruik van vBET4 voor een paar maanden, maar ik heb besloten dat ik wil om het te verwijderen uit mijn forum.

Redenen:
    1. Mijn dedicated server de database zeer groot is geworden, en elke functie in forum wordt erg traag. Ik had om te upgraden van mijn server harde schijf naar SSD zodat alles weer normaal wordt. Ik denk dat dit is slechts een tijdelijke oplossing en alles zou weer langzaam wanneer de grootte van de database wat meer groeit.
    2. Zal moeten betalen wanneer Google begon opladen geld voor hun API v2.
    3. Het is nooit echt een goed idee om het uitvoeren van geautomatiseerde vertaling met caching om het eruit uw forum heeft meer threads te maken. Ik gebruikte een gelijkaardige plugin in Wordpress en één dag die Google zojuist verwijderd alle indexen op auto vertaalde pagina's uitvoeren.

De bovenstaande redenen niet juist kunnen zijn maar zij zijn mijn redenen en ik wil niet alle risico's te nemen.

Omdat vBET een zeer geavanceerde en verfijnde plugin is, ben ik zeker dat de uninstallation niet gemakkelijk worden gaat, omdat de installatie zelf zeer eenvoudig niet was.

Ik heb 2 zorgen nu:
    1. Verwijder (kunt u bieden betaalde "Verwijder service")
    2. 404-fouten. Na uninstallation, zal er veel van 404-fouten in verband met de verwijdering van vertaalde pagina's. Is er toch om een script voor een automatische omleiding de zoekmachine bots en de gasten terug naar de originele draad met een 301 permanent verplaatst code?

In vBSEO, er is een optie in de algemene instellingen > vBSEO instellingen. Misschien die kunnen helpen?
    'Bestand niet gevonden' verzoekt handling?
    Selecteer hoe 'Bestand niet gevonden' verzoeken zullen worden behandeld:
    -Omleiden naar de homepage
    -Stuur 404 HTTP code en uiterlijk vertoon een depêche 'Pagina niet gevonden'
    -Omvatten aangepaste foutpagina. Opmerking: De bestandsnaam moet het absolute pad opnemen. (voorbeeld: /home/user/public_html/error.php)

Junior Member

Een update.

Ik heb het volgende gedaan:
    1. Handicap vBET
    2. Terugkeren .htaccess
    3. Functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php terugzetten

Wanneer ik probeer het bezoeken van vertaalde draden, het toont Status: HTTP/1.1 301 verhuisde permanent en me wordt omgeleid naar de originele thread. Dit is goed nieuws!

Echter, ik alleen vBET hebt uitgeschakeld, maar nog niet uninstall op.
    Wat als ik het verwijderen? De 301 zullen verplaatst permanent omleiding gegaan als ik vermoed dat dit momenteel wordt gedaan door vBET.

Sommige andere dingen te kijken naar, extra gebruikersgroepen, en etc...

Gepensioneerde;)

Na het verwijderen dingen zoals extra gebruikersgroepen(gemaakt door vBET) zal verwijderd worden uit uw database, ook nu beschikbaar Beta versie van PHP robot die ook alle uw BBcode - van links verwijderen zal

Junior Member

Dank u.

Kan iemand bevestigen dat de 301 permanent headers verplaatst en omleiding zijn gedaan door vBET?
    Als dit wordt gedaan door vBET, zal ik alleen uitschakelen (niet verwijderen) omdat als ik verwijder, zal het een heleboel 404-niet gevonden fouten veroorzaken.

Michał Podbielski (vBET Staff)

Geen uw 301-omleidingen zijn niet gemaakt door vBET - hebt u vBET uitgeschakeld zodat het doet niets. VBET kunt u verwijderen.
    Houd er rekening mee dat u regels .htaccess om te hebben omleidingen - nu is het waarschijnlijk gedaan door vbseo kunt instellen.

Gelieve te vertellen heeft u hier meer hulp nodig?

PS.

Junior Member

Het is interessant dat vBSEO weet waar de vertaalde draad omleiden naar de originele thread.
    Ik zal plannen volledig verwijderen vBET morgen. Laat deze draad geopend voor het moment.

Hoewel ik met u eens dat vBET is staat om kan onze forum ondersteuning meertalige, maar helaas Google niet zien op die manier.
    vBET is tot dusver de slimste omdat het vertaalt zowel URL en inhoud, en Google nog steeds niet bewust van het is.
    Een heleboel Wordpress plugins URL niet vertalen en ze waren allemaal bestraft.
    Bijvoorbeeld, vbet.com/blog/test, de Russische vertaalde SEO url zou vbet.com/blog/test/ru of vbet.com/blog/ru/test die gemakkelijk wordt geïdentificeerd als geautomatiseerde vertaalde pagina.

Houd omhoog het goede werk, hoewel ik besloten heb om te stoppen met het gebruik, maar ik zou nog steeds zeggen dat het is een goede mod.

Michał Podbielski (vBET Staff)

vBSEO herkent draad door de ID die is opgenomen in de URL, dan controles doet URL is zoals het zou moeten zijn en als niet omleidingen - hetzelfde gebeurt wanneer u een typefout in de URL instellen.

Wij zijn van mening dat internet zonder taalbarrières de toekomst is En is het restaurant gesloten telkens wanneer vertaalmotoren verbetert de kwaliteit van hun vertaling. Gratis API's veranderen betaald een zal vertragen dit, maar het zal niet stoppen. Zolang mensen willen overal worden gehoord. Zolang mensen communiceren met iedereen willen. Dit is wat voor internet bestaat

In geval van eventuele problemen tijdens verwijderen net schrijf hier - wij zullen u helpen.

Junior Member

Prima verwijderd tot nu toe. De extra gebruikersgroepen werden met succes verwijderd.
    Nu ben ik alleen zien titels met
    Ik vond een draad ergens dat er is een script of een SQL-opdracht om het te verwijderen. Zal het eens proberen.
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 11-10-11 in 06:10.

Gepensioneerde;)

Ik denk dat u zien "[langtitle =]" enz
    Ja het script kunt u hier vinden: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10556

Junior Member

Ik ben deze draad stoten omdat ik duizenden fouten van Google Webmasters zien ben nadat een volledige verwijderen inclusief caches uit database opruimen.

Zie de bijgevoegde afbeelding.

Deze vertaalde URL's met ID doet niet permanent krijgen omgeleid naar de originele thread.

Ik probeerde opnieuw te installeren vBET om te zien of ze omleiding goed maar was niet in staat te installeren omdat het forum als lege pagina eindigde. Ik merkte dit gebeuren onmiddellijk nadat ik de vBSEO updatebestanden. De .htaccess is zeker juist omdat ik de oudere versie hersteld wanneer vBET nog liep.

Ik ontdekte ook dat de nieuwste vBET 4.4.5 ZIP bevat geen uploaden-eenmaal map.
    Misschien is dat de oorzaak van het probleem?
    Laatst bewerkt door raymond; 14-12-11 in 04:22.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •