Alles lijkt goed na het gebruik van vBET4 voor een paar maanden, maar ik heb besloten dat ik wil om het te verwijderen uit mijn forum.
Redenen:
1. Mijn dedicated server de database zeer groot is geworden, en elke functie in forum wordt erg traag. Ik had om te upgraden van mijn server harde schijf naar SSD zodat alles weer normaal wordt. Ik denk dat dit is slechts een tijdelijke oplossing en alles zou weer langzaam wanneer de grootte van de database wat meer groeit.
2. Zal moeten betalen wanneer Google begon opladen geld voor hun API v2.
3. Het is nooit echt een goed idee om het uitvoeren van geautomatiseerde vertaling met caching om het eruit uw forum heeft meer threads te maken. Ik gebruikte een gelijkaardige plugin in Wordpress en één dag die Google zojuist verwijderd alle indexen op auto vertaalde pagina's uitvoeren.
De bovenstaande redenen niet juist kunnen zijn maar zij zijn mijn redenen en ik wil niet alle risico's te nemen.
Omdat vBET een zeer geavanceerde en verfijnde plugin is, ben ik zeker dat de uninstallation niet gemakkelijk worden gaat, omdat de installatie zelf zeer eenvoudig niet was.
Ik heb 2 zorgen nu:
1. Verwijder (kunt u bieden betaalde "Verwijder service")
2. 404-fouten. Na uninstallation, zal er veel van 404-fouten in verband met de verwijdering van vertaalde pagina's. Is er toch om een script voor een automatische omleiding de zoekmachine bots en de gasten terug naar de originele draad met een 301 permanent verplaatst code?
In vBSEO, er is een optie in de algemene instellingen > vBSEO instellingen. Misschien die kunnen helpen?
'Bestand niet gevonden' verzoekt handling?
Selecteer hoe 'Bestand niet gevonden' verzoeken zullen worden behandeld:
-Omleiden naar de homepage
-Stuur 404 HTTP code en uiterlijk vertoon een depêche 'Pagina niet gevonden'
-Omvatten aangepaste foutpagina. Opmerking: De bestandsnaam moet het absolute pad opnemen. (voorbeeld: /home/user/public_html/error.php)

Reageer met citaat