Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Ik doe een beroep op Google Translate, maar eerst hulp van vBET
Ik ben een beroep te doen Google Translate (API-toegang Let op - Google Code), Maar ik weet niet hoe ze hun vragen, waaronder de volgende antwoord. Kunt u helpen met het verstrekken van antwoorden, dus ik kan direct na te streven met Google?
"IP-adres van uw server, die het maken van de vragen?" - Is het mijn server, dat is het maken van de aanvraag?
"Bent u het gebruik van de API server-side of in JavaScrip?" - Ik weet niet hoe dit antwoord
"Als u server-kant, wat is de HTTP referer gebruikt in verzoek?" - gebruikt vBET dit?
"Geef een URL waar u hebben de API" - heb ik Google bieden met mijn URL?
"Weet u zeker dat uw verzoeken een API-sleutel, een geldige HTTP referer en de userip-parameter (voor server-side aanvragen omvatten)?" - dit vBET doet?
1) Ja, het is IP-adres van uw server
2) U gebruikt api server-side
3) Het is url van uw vertaalde deel
4) URL ex (zonder *)
voor de api google 1 - wihout toets:
en voor de api google v2: ht * TPS: / / www.googleapis.com/language/translate/v2?key = 'your_api_key' & format = html & q = welkom & target = pl
Als u meer hulp nodig hebben hier gewoon schrijven Zouden we ook erg blij zijn als Google v1 werken tot te sluiten zonder een dergelijke verrassingen, maar het is aan Google ...
We weten niet kreeg burbos antwoord. Onze eigen ervaring - Google heeft eerst de boodschap over het blokkeren, maar we denken dat ze eindelijk besefte dat er enkele bug is omdat iedereen geblokkeerd was, nu we het hebben gedeblokkeerd (we zelfs niet schreef er) en nu als grenzen bereikt zijn we gewoon antwoord krijgen met informatie over de limiet bereikt. Dus voor ons is Google beschikbaar na het blokkeren zonder tussenkomst van onze kant. Gewoon Controleer nu googletest op uw forum.
Kort over uw laatste post Vetall - is de code hetzelfde in het geval van de verbinding. De verschillen zijn alleen op in berichten aan uw kant en 2de code toont ook verbindingstijd. Dus het verschil in antwoorden niet is omdat het gebruik van 2 verschillende scripts, maar omdat die waarin in andere tijd wordt uitgevoerd.
Als u meer hulp over het vervolgens nodig net zoals Radek schreef - open nieuwe thread.