Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 16

Onderwerp: Activeren / deactiveren vbet zonder problemen

Senior Member

Default Activeren / deactiveren vbet zonder problemen

Hallo, kan in je volgende versie maak je het zo dat in ieder geval voor testdoeleinden vbet kan worden uitgeschakeld, als ik schakel het juist nu ik niet kan krijgen op mijn site helemaal en moeten knoeien met de. Htaccess ... etc in Om het forum bruikbaar te maken.

Er moet een manier van activeren of deactiveren vBET gemakkelijk, net als vele andere mods zijn, dan zou dit soort integratie zeer waardevol zijn voor gebruikers en probleemoplossers.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,

Allereerst - als u deze uitschakelen vBET - onze regels in htaccess werken niet - waarom? omdat je vlag code niet in url.

ten tweede, als je vBET geïntegreerd met vBSEO - we hebben geen opties - je kunt alleen weer terug op oude vBSEO bestanden (vBSEO-systeem hebben geen haken systeem).

Aan het einde - het forum na het uitschakelen van vBET zou moeten werken normaal (een lege schermen, enz.)
    als je een leeg scherm na het uitschakelen van vBET - check-in van uw server log bestanden voor een aantal fouten - Wij zullen controleren.

Michał Podbielski (vBET Staff)

Net als Kamil schreef -. VBET wanneer is de regels uitgeschakeld in htaccess mag geen schade toebrengen niets.

Ook zo over vBSEO integratie - er is geen haakjes systeem zo bestand veranderingen nodig zijn.

Ik verhuis deze draad om bugs sectie. Geef meer info (als je wit scherm, moet er fout in logs zijn), zodat we in staat zullen zijn om eraan te werken.

Senior Member

Michal is het geen bug, dit is mijn punt is er geen manier om gewoon uit te schakelen vBET, andere mods zal hebben:
    Product activeren?
    Ja Nee

je kunt in-of uitschakelen vBET in admincp-> plugins-> beheren-producten - heb je dezelfde resultaten

Senior Member

wat denkt u dat deze optie noodzakelijk is?

Senior Member

Ik weet niet wat anderen Kamil denken, maar voor mij ik denk dat het vooral voor nieuwe forum eigenaars die niet weten naar Plugins & Producten> Manage Producten> uitschakelen van uw product, de meeste alleen maar zou kijken voor de "beurt on / off "-optie in AdminCp> vBulletin Options.

hoe zit het probleem na het uitschakelen van vBET? Kunt u bevestigen dat dit probleem nog steeds bestaan?

Senior Member

De enige kwestie die bestaat wanneer uitschakelen vbet dan opnieuw inschakelen is dat het lang code tags zijn niet langer geparseerd als dit http://www.thecodecage.com/forumz/me...post1054986448 mij verminkte net vBET proberen en opnieuw inschakelen en een eerder verdeelde [lang] tag is niet langer geparseerd of vertaald

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •