Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 20

Onderwerp: Disabaling taal in. Htaccess

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Senior Member

Default Disabaling taal in. Htaccess

Hallo, in mijn. Htaccess zowel binnen de forum map en buiten heb ik de vbet herschrijfregels het begin van die ziet er als volgt uit
    RewriteRule ^ / (af |? Sq | ar | worden | bg | ca | zh-CN | hr | cs | da | nl | en | et | tl | fi | fr **********.. .
    Mijn forum taal is inglsh zo zou ik het verwijderen van "en" zodat het lijkt alsof dit?
    RewriteRule ^ / (af |? Sq | ar | worden | bg | ca | zh-CN | hr | cs | da | nl | et | tl | fi | fr **********.
    Als ik verwijder de "en" en ik mijn forum pagina of index pagina te bekijken buiten het forum in een andere taal te zeggen / pt / de / nl / vlag te werken om terug te gaan me aan het bekijken van het forum in standaardtaal?

Groet,
    Simon

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,

Uw belangrijkste taal code moet blijven. Htaccess is natuurlijk engels vlag zal zonder deze code werken. Htaccess.

Waarom u deze code verwijderen. Htaccess?

Senior Member

Ik wil per se niet wilt verwijderen, was ik het controleren van de hoeveelheid vragen die ik heb toen mijn forum ladingen (23!) En merkte dat het gebruik van de taal tabellen i. ....en / korte ********** nl / medium .. etc terwijl het in feite niet mag het even welke taal tafels voor mij caching als mijn forum taal is engels, is mijn browser ingesteld op Engels en mijn forum posten is ingesteld op Engels, dus ik dacht dat ik misschien iets fout te hebben.

Ik probeer mijn server load en vragen te verminderen.

Groet,
    Simon

kunt u deze uitschakelen cache-systeem voor een aantal talen (bijvoorbeeld Engels) met behulp van deze optie:
    admincp-> vBET Cache-> Database Cache-> Gasten Cache details

Senior Member

Kamil, i met een handicap en in de database cache en gasten cache liep toen cache cleaner (die ik nooit doen), maar ik heb al deze fouten?
    Reiniging Database Cache
    Ontruimde tafels voor: en
    KLAAR. Schoongemaakt: drie tafels in een seconde (3 cache tabellen per elke taal)

Reiniging Gast Cache bestanden

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

********************... Includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Warning: unlink ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
    Ontruimde bestanden voor: en
    KLAAR. Verwijderd: 199 bestanden in 2 seconden

Schoongemaakt een taal (s)
    Reiniging klaar
    Dat zijn niet alle fouten, kon ik niet hier plaatsen ze als het maximum aantal tekens niet zou toestaan en ik kon niet eens uploaden een eenvoudig tekstbestand, omdat je bevestigingssysteem werkt niet.

ok,

controleer dan uw chmod in bestanden binnen vbet_guestcache map
    kijk dan chmod van vbet_guestcache / nl / map (moet zijn 777)

Ten tweede, controleer dan (en hier plakken) vbet_guestcache lokalisatie op uw server. Controleer dan of binnen vbet_guestcache / nl / files nog steeds bestaan of niet (en controleer chmod van bestanden binnen - moeten 777)

Senior Member

Ok, bedankt , Heb ik dit ook geïmplementeerd http://www.vbenterprisetranslator.co...-new-post.html zoals gepubliceerd door Michal

Senior Member

Alle bestanden in vbet_guestcache waren chmod 755 maar nu 777, het bestand zich hier / public_html / forumz / vbet_guestcache en / public_html / forumz / vbet_guestcache / nl is leeg, maar het zou als ik voerde een cache schoon als hierboven vermeld.

Zijn dit nu juist?

EDIT: Over het controleren van een ander vbet_guestcache bestand (be) Ik vind dat alles wat in die map is chmod 644

U moet gemaakt chmod op 777 aan alle cache mappen en submappen binnen (gebruik 'CHMOD 777-R vbet_guestcache').

en opnieuw testen.

ten tweede - we hebben: Onbekend bestand of map, Dus ik zal uw pad controleren

Senior Member

Alle vbet_guestcache en submappen zijn nu 777 zal ik pm je gegevens toegang zodat u kunt controleren

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •