Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Spam

Exclamation Spam

Ik denk dat je sommige spam problemen op uw forum. Misschien moet je beperken de registratie van nieuwe leden door admin, omdat het lijkt alsof je krijgt oustider spammers als de hel. Veel spam berichten op het forum. Het is triest als je denkt dat er nieuwe berichten zijn en bijna allemaal van spamberichten ...

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja, er iets moet worden gedaan. SPAM berichten zijn verwijderd, maar toch moeten we gemaakt een aantal bijkomende beperkingen.

OK - een aantal stappen gemaakt:
    - VM geblokkeerd totdat een aantal berichten zijn geschreven
    - Hetzelfde geldt voor URL's
    - Van leden info en details bewerken verwijderd: home page, details
    - Signature met een handicap
    - Sommige IP's geblokkeerd

Als u vindt een aantal nieuwe vorm van SPAM, let it - we zullen ons best doen om het blokkeren te maken.
    Laatst bewerkt door vBET; 24-11-09 in 19:34.

Spam is weer terug! Dit is erg vervelend. Ik denk echt dat je moet je registratie gebruikers in plaats van het scherm te laten vrij te voegen.

Junior Member

Text automatically translated from: Russian to: Dutch
    Translated text
    Probeer de draad allvb.info / modsec. Ik heb mijn eigen forum voor vBulletin, en ik ben van deze site een paar mods en zet totdat alles is rustig, geen spammers. Alleen degenen die eerder geregistreerde bewegen, maar ze zullen geleidelijk aan naar de bank.
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Torrento View Post
    Text automatically translated from: Russian to: Dutch
    Translated text
    Probeer de draad allvb.info / modsec. Ik heb mijn eigen forum voor vBulletin, en ik ben van deze site een paar mods en zet totdat alles is rustig, geen spammers. Alleen degenen die eerder geregistreerde bewegen, maar ze zullen geleidelijk aan naar de bank.
    Original text
    Geweldig bedankt voor het advies

weer lol Lot van spams hier vandaag!

Je weet wel, de beste manier is gevalideerd door admin. Dit is wat ik heb en gebruikt voor maanden en dit is de beste. Nooit meer spam!

Alle schoongemaakt We zijn het blokkeren van sleutelwoorden in censuur opties voor elke keer, zodat er geen spam binnenkort, omdat spammer zal onleesbaar boodschap.
    Validatie door admin is echt goede optie, maar vergt veel aandacht en tijd. Zullen we het als spam zal groter probleem hier weergegeven.

Junior Member

Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Heel goed idee!

--
    Original text

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken