Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Branding Gratis gekocht, maar nog steeds tekst credits in de voettekst

Lid

Exclamation Branding Gratis gekocht, maar nog steeds tekst credits in de voettekst

Hi

Ik kocht de branding gratis licentie, maar nog steeds het krediet tekst in de voettekst.
    Alleen credit link werd verwijderd.

Branding vrij betekent dat er geen vermelding van het product, dat is wat ik gekocht heb.

Hoe verwijder ik het?

En ja, moet dit de standaard optie.
    U kunt niet verkopen branding vrij en dan merk dat anyways en verwachten dat gebruikers bestanden bewerken elke keer dat er een upgrade!

Michał Podbielski (vBET Staff)

Hi gelieve te noteren dat standaard BF-pakket heeft alleen credit link verwijderd, maar als BF licentie eigenaar van u de volledige recht om ook verwijderen informatie over het product. Instructies stuurt in PM.

Lid

Ja, ik weet dat je omgaat met het op deze manier.

Dit is echter niet goede praktijk.

Branding free betekent "vrij van branding 'en dat is niet wat je levert!

Het bewerken van uw product bestanden naar de branding te verwijderen elke keer als ik upgrade is vervelend.
    Ik heb betaald voor een gratis product branding dus gelieve te leveren een.

Ik raad je sterk aan te heroverwegen uw huidige behandeling van branding vrij

Ik stond op het punt om te schrijven in het vorige bericht dat we het niet zullen meer ook in de volgende releases, maar dat het mooie verrassing te willen en verwijderd voordat sturen
    Schijnt dat er zal geen verrassing

Informatie over het verwijderen was te sturen in PM net zoals beschreven in de laatste post

Ja - ik ben het helemaal eens dat gebruikers met BF licentie willen absoluut geen informatie over product-versie.
    Houdt u er rekening mee dat wij geen branding gratis product, maar branding gratis licentie die gebruikers in staat stelt te verwijderen credit link (we hebben zelfs het verwijderen door standaard als iemand upgrade of nieuwe installatie) te verkopen. Het is allemaal volgens de licentie. Als iemand voelt zich misleid dan waarschijnlijk deed hij niet gelezen licentieovereenkomst. Er is beschreven wat betekent Branding Gratis licentie en wat het mogelijk maakt om. Houdt u er rekening mee dat licentie naam niet is onderwerp van interpretatie - het is duidelijk beschreven door vergunning zelf. Wij leveren wat we verkopen. Alsjeblieft niet schreeuwen dat we niet, want het is niet waar - net lees licentie-overeenkomst en u zult weten welke middelen vBET Branding Gratis licentie.

Ook rekening mee dat in de laatste releases van BF versie die we versie van het product info vertrekken meestal voor ondersteuning - het helpt om te herkennen welke versie wordt gebruikt zonder toegang tot Admin CP. Maar aangezien de meeste BF gebruikers hun recht naar versie info te verwijderen gebruikt, hebben we nauwelijks de kans om het te gebruiken + als je beschreef was het alleen bijkomende upgrade stap voor BF-versie weer te verwijderen + extra taken voor ons om te reageren hoe het te verwijderen.

Dus doen we besloten om het te verwijderen door standaard in de volgende BF versie Misschien zal het configureerbaar - dus BF zullen gebruikers in staat om te beslissen, misschien gewoon verwijderd. We zullen zien

Lid

Dank u.

Gewoon een opmerking:
    Versienummers van het auteursrecht teksten zijn altijd een groot gevaar voor de veiligheid, omdat het scannen van het net voor de slachtoffers te benutten is zoveel makkelijker als elke website die u vertelt dat het de exploiteerbare versie draait.

Dit is een van de redenen voor mij om te kopen branding gratis versies

Zodat je meer beveiligd en je hoeft niet om deze informatie niet meer te verwijderen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •