Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Google Bot fout

Lid

Default Google Bot fout

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hallo,

Kreeg ik bij het volgende bericht van Google Webmaster Tools van Google:
    Googlebot heeft ondervonden tijdens het doorzoeken van uw site "http://www.2-wheel-planet.de/" een probleem.
    Googlebot heeft gevonden op uw site een extreem hoog aantal links. Dit kan duiden op een probleem in de URL-structuur van uw website. Kan nodig zijn om Googlebot onnodig kruipen een aantal verschillende URL's die verwijzen naar identieke of soortgelijke inhoud, of kruipen delen van uw site die eigenlijk niet bedoeld zijn. Dit Googlebot kan niet indexeren van de gehele inhoud van uw website of verbruiken aanzienlijk meer bandbreedte dan nodig is.
    Voor meer informatie over dit probleem
    Hier is een lijst met URL's van het monster dat kan problemen veroorzaken. Houdt u er rekening mee dat deze lijst niet per se problematisch URL's op uw site bevatten.

Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 13-09-10 in 14:13. Reden: bbcode

Michał Podbielski (vBET Staff)

Ik ben het controleren van die links nu. Pelase vertellen heb je toegang geblokkeerd om irrelevante pagina's door robots.txt (dwz ledenpagina's en ga zo maar door?)? Zo niet zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508

Alle pagina's van die koppelingen verbroken - op de footer therea is veel te zien JavaScript-code. En het verschijnt op elke vertaalde pagina op uw forum. Raadpleeg dan je nodig hebt Asist met deze kwestie te doen - zo ja PM toegang details te behagen. Ik weet niet of het kan worden de reden van deze Google boodschap, maar het kan worden gerelateerd.
    Laatst bewerkt door vBET; 13-09-10 in 14:21.

OK - Ik denk dat het in verband kan worden en het kan de reden van dit probleem. Houdt u er rekening mee dat alle pagina's vormen die links hebben kleine hoeveelheid van de inhoud, zodat voornamelijk opgenomen tekst is afkomstig uit deze gebroken script. Dat is waarom Google al die pagina's als zeer vergelijkbaar ziet. Het oplossen van dit probleem moet oplossen Google

Lid

\u003cbr /\u003e Hi, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e dank u voor uw cheque. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Ik stuur je Admin Toegang via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Bedankt! \u003cbr /\u003e

Gaan er in enkele minuten.

Ik heb passende toegang details, kwam er, en er is geen probleem. Het is gewoon weg - ik heb niets op riool ... Op dit moment ben ik niet in staat om het probleem te reproduceren. Het lijkt erop dat het niet meer bestaat. Ik weet niet dat er wijzigingen in de configuratie is gemaakt door admins.

Als u dit probleem terug te zien kunt u hier schrijf. Op dit moment wordt beschouwd als opgelost.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •