Laatst bewerkt door vBET; 13-09-10 in 14:13. Reden: bbcode
Ik ben het controleren van die links nu. Pelase vertellen heb je toegang geblokkeerd om irrelevante pagina's door robots.txt (dwz ledenpagina's en ga zo maar door?)? Zo niet zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508
Alle pagina's van die koppelingen verbroken - op de footer therea is veel te zien JavaScript-code. En het verschijnt op elke vertaalde pagina op uw forum. Raadpleeg dan je nodig hebt Asist met deze kwestie te doen - zo ja PM toegang details te behagen. Ik weet niet of het kan worden de reden van deze Google boodschap, maar het kan worden gerelateerd.
Laatst bewerkt door vBET; 13-09-10 in 14:21.
OK - Ik denk dat het in verband kan worden en het kan de reden van dit probleem. Houdt u er rekening mee dat alle pagina's vormen die links hebben kleine hoeveelheid van de inhoud, zodat voornamelijk opgenomen tekst is afkomstig uit deze gebroken script. Dat is waarom Google al die pagina's als zeer vergelijkbaar ziet. Het oplossen van dit probleem moet oplossen Google![]()
\u003cbr /\u003e Hi, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e dank u voor uw cheque. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Ik stuur je Admin Toegang via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Bedankt! \u003cbr /\u003e
Gaan er in enkele minuten.
Ik heb passende toegang details, kwam er, en er is geen probleem. Het is gewoon weg - ik heb niets op riool ... Op dit moment ben ik niet in staat om het probleem te reproduceren. Het lijkt erop dat het niet meer bestaat. Ik weet niet dat er wijzigingen in de configuratie is gemaakt door admins.
Als u dit probleem terug te zien kunt u hier schrijf. Op dit moment wordt beschouwd als opgelost.