View Full Version: Opgelost vBSEO Sitemap werkt niet meer
Sinds het installeren van 4.2.0 vBET is niet langer de vBSEO sitemap. Het volgende foutbericht treedt op wanneer u:
[DEEL START] showthread [8,258.2 Kb mem gebruikt] [66382 s (+66,382 s)]
Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in ... / htdocs / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 43
Bedankt voor de noot - we missen dit onderwerp, omdat sitemap integratie is onze volgende stap. Zeer ontwerp oplossing - open aub sitemap-bestand dat deze foutmelding genereert en voeg daar deze code:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Het toevoegen nadat:
define('DIR', dirname(__FILE__).'/../');
Laat het ons weten deed het helpen
Ik heb geprobeerd om de vbseo_sitemap.php bewerken:
<?php
/******************************************************************************************
* vBSEO Google/Yahoo Sitemap Generator for vBulletin v3.x.x by Crawlability, Inc. *
*****************************************************************************************-*
* *
* Copyright © 2005-2009, Crawlability, Inc. All rights reserved. *
* You may not redistribute this file or its derivatives without written permission. *
* *
* Sales Email: sales@crawlability.com *
* *
*************************************-LICENSE AGREEMENT********************************---*
* 1. You are free to download and install this plugin on any vBulletin forum for which *
* you hold a valid vB license. *
* 2. You ARE NOT allowed to REMOVE or MODIFY the copyright text within the .php files *
* themselves. *
* 3. You ARE NOT allowed to DISTRIBUTE the contents of any of the included files. *
* 4. You ARE NOT allowed to COPY ANY PARTS of the code and/or use it for distribution. *
******************************************************************************************/
error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE);
Toen kreeg ik de volgende foutmelding:
Warning: require (DIR / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.include-once (http://www.2-wheel-planet.de/)]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in / htdocs / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap.php on line 2
Fatal error: require () [function.include (http://www.2-wheel-planet.de/)]: Failed opening nodig 'DIR / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php' (include_path ='.:/ opt/RZphp5 / includes ') in / htdocs / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap.php on line 2
Zet het NA:
In plaats waar u hebt toegevoegd is er geen DIR nog niet gedefinieerd. Ik weet dat ik u vragen om deze toe te voegen aan het begin - sorry voor de verwarring;)
Ik heb nu als volgt gecorrigeerd:
if(!defined('DIR'))
if (!is_object($vbulletin->db)&&!is_object($db)&&!is_object($DB_site))
En nu de sitemap opnieuw te werken.Danke.Kann die het zijn dat u uw BB code te gebruiken sprak?
We zullen werken aan de volledige sitemap integratie en we zullen zien:)
Had ik hierboven voorgeschreven en dat bedoelde ik als je geen gebruik maken van een BB-code taal? :) Okay!
Op dit moment zou moeten vertalen naar het forum taal - wij zijn voor de integratie nog, dus ik kan niet geven u meer exact antwoord.
De site map is gemaakt, maar volgens Webmaster Tools, is dit nog steeds niet werkt. Heb de volgende foutmelding:
Algemene HTTP-fout: 404 niet gefundenBei probeert te openen uw sitemap, er is een fout opgetreden. Zorg ervoor dat uw Sitemap in overeenstemming is met ons beleid en dat het mogelijk te toegang op de door u opgegeven locatie is. Dien de gegevens opnieuw. HTTP-fouten: identificeren van 404Problem ben: 18.03.2010 https://www.google.com/webmasters/tools/images/error.png 9 ontbrekende XML-TagDieses vereist label ontbreekt. Toe te voegen en de gegevens opnieuw. Bovenliggende dag: sitemapindexTag: sitemapProblem bepaald op: 13.03.2010
Dit bericht gaat niet over het probleem met het genereren van sitemap, maar over de toegang tot sitemap. Zorg ervoor dat uw htaccess regel voor de sitemap ok is en zorg ervoor dat het is, voordat vBET regels:.)
Ook heb ik zojuist officieel integratie van instructie voor vBET en vBSEO Sitemap Generator:
Over uw probleem met nog eens:
1. Zorg ervoor dat uw sitemap regel is voor vBET ruels
2. Zorg ervoor dat uw sitemap regel is een afwerking (L heeft in []), voorbeeld:
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L,R=301]
Op een van onze forums die subdirectory gebruikt in URL we aangepaste regel toe te voegen forum directory aan het begin (vanwege dump redirects):
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L,R=301]
Als u nog probleem laat het ons weten:)
badawidollah
27-03-10, 17:16
Bedankt voor de noot - we missen dit onderwerp, omdat sitemap integratie is onze volgende stap. Zeer ontwerp oplossing - open aub sitemap-bestand dat deze foutmelding genereert en voeg daar deze code:
Het toevoegen nadat:
Laat het ons weten deed het helpen
ja
werkzaam
: D
ja
werkzaam
: D
Let op - dit is een oude en niet geschikt is nu (dat was alleen quick fix). Voor de daadwerkelijke integratie instructies kunt u terecht op de integratie sectie:)
badawidollah
28-03-10, 06:40
Let op - dit is een oude en niet geschikt is nu (dat was alleen quick fix). Voor de daadwerkelijke integratie instructies kunt u terecht op de integratie sectie:)
zijn nu belangrijk: 1. sitemap generator wordt al uitgevoerd 2. vBSEO draait 3. meerdere talen is een tekort een. vbadvanced software kan niet worden uitgevoerd perfect te wijten vbadvance automatisch uitschakelen modules in index.php
zijn nu belangrijk: 1. sitemap generator wordt al uitgevoerd 2. vBSEO draait 3. meerdere talen is een tekort een. vbadvanced software kan niet worden uitgevoerd perfect te wijten vbadvance automatisch uitschakelen modules in index.php
Het is geweldig dat je configuratie van uw vBET en sitemap:) Als je problemen hebt maak aparte threads voor een ieder en niet spam over hetzelfde onderwerp op veel plaatsen:) We vbadvance uw probleem te zien in andere thread - blijf met dit probleem zijn er . Het heeft niets gemeen met probleem in dit onderwerp dat al is opgelost:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):