PDA

View Full Version: Kan ik schakelen sommige plugins?

Snake
10-03-10, 20:55
Hi Michael,

Ik probeer te laden te verminderen, is het nog steeds een probleem, mijn site is 100% in de cache.

Als ik wil gewoon de vertaler van pagina's voor gasten en geen van de andere functies, zoals multi-language forum support etc vertalen kan schakel ik een aantal van de plugins?

Zal dit Verminder de belasting?

Ik wil gewoon een basic vertaler, dus net nieuwe pagina's op de nieuwe url, geen van de ander fraais.

Dank.

vBET
10-03-10, 21:34
In een dergelijk geval kan je het uitschakelen veel plugins. Maar eerst - heb je echt nodig hebt? Wat is de tijd van de pagina vertaling op je forum? Server Load is virtueel parameter en je geen zorgen te maken over het als uw wensen zijn snel afgehandeld. Het kan zijn dat je nog heel wat ongebruikte middelen en server load hoog is, als gevolg van verkeerde Apache of MySQL configuratie die ervoor zorgen dat andere klanten te wachten (ik denk het wel - werkte niet in dit gebied). Het kan zijn dat je meer klanten in dezelfde tijd hebben en ze wachten in de rij, maar ze wachten op echt korte tijd en je hoeft geen zorgen over te maken.

Dus kijk op uw geheugen en CPU-gebruik en als u nog middelen dan erachter te komen waarom uw discussies die staan te wachten voor de CPU in plaats van het verminderen van vBET functionaliteit. Maar natuurlijk als je niet nodig hebt meertalige ondersteuning kan je het uitschakelen veel vBET plugins.

Door de manier waarop - vind je hier onze volledige robots.txt-bestand dat robots blokken om niet kruipen op niet significant vertaalde pagina's. Ik heb bijgewerkt vandaag en tot nu kijk hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html # post1178

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1