PDA

View Full Version: PhotoPost Pro

tsak76
15-02-10, 13:34
Dit in strijd is met PhotoPost Pro. wanneer mensen kiezen hebben een vertaling PhotoPost geeft 404 fouten en ook degenen die vBSEO links te gebruiken die pad voor pp wijzigingen / nl / gallery etc

zelfs wghen voeg ik negeer url / albums

vBET
17-02-10, 17:24
We hebben niet gemaakt nog integratieproblemen in voor PhotoPost Pro en we weten niet meer informatie over hoe het werkt.

Als u een tijdje experiment en controleer doet het zal werken met de banden met 'taal' parameter. Zo ja, dan betekent dit dat je extra. Htaccess-bestand in PhotoPost map zijn nodig om SEO vertaling verbindingen ondersteunen. Schrijf ons over de resultaten:)

Over negeren - je schreef dat links naar PhotoPost zijn / galerie, maar je geblokkeerd / albums - dat is het probleem. Block desbetreffende koppeling en PhotoPost zullen helemaal niet worden vertaald.

Trixi.com
04-03-10, 04:58
Ik ben ook geïnteresseerd in een oplossing voor PhotoPost ... Ik heb het op mijn site pedicabforum / .com

Gelieve te delen, als je een oplossing gevonden ....

Tx

vBET
05-03-10, 00:46
Dus op dit moment u kunt instellen om geen ondersteuning voor vertalingen tegen allen voor PhotoPost Pro.

Als je wilt kan PM me details toegang tot enige forum (kan test forum worden) die zijn geïnstalleerd PhotoPost Pro en vBET dan ik kan zien hoe het werkt en misschien een manier hoe het te steunen. Zolang pagina's gegenereerd door PhotoPost Pro worden gegenereerd door vBulletin het moet een manier om de vertaling te ondersteunen. Net zoals we steunen het voor onze pagina's buiten forum directory.

vBET
09-05-10, 00:31
Integratie met Photo Post Pro is nu ondersteund:) Het was echt eerder, maar we schreven het op andere plaats, zodat alleen maar wand met de werkelijke opmerking hier te geven. Voor instructies zie hier:

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1