View Full Version: Opgelost Probleem met de vertaler en sitemaps
Ik heb problemen met vBSEO sitemap generator en ik heb het niet integreren met vbet. VBSEO team zegt het volgende:
Ik heb het probleem opgelost. Het werd veroorzaakt door vB Enterprise vertaler. Houdt u er rekening mee dat we niet vBSEO klanten die gebruik maken vBEnterprise modificatie adviseren.
In principe onze sitemaps zijn niet werkzaam bij iedereen en Google couldnt ophalen juist een of andere manier. Hopelijk zal dit snel worden vastgesteld als theres een goed probleem. Ik heb gevraagd wat het probleem was en zal de reactie op deze post toe te voegen wanneer ik het krijgen:)
vBET heeft niets gemeen met de Sitemap Generator. We geven een manier voor eenvoudige integratie, maar eigenlijk is het gewoon verandering van de originele Sitemap Generator code.
Zorg ervoor dat uw regel voor de Sitemap Generator is voor vBET regels.
Ik ontdekte dat het de htaccess regels, hier is de werkende set:
RewriteEngine On
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
#RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):