PDA

View Full Version: groot probleem!

fazli
04-12-09, 17:47
Hallo,

Enkele weken geleden hebben we de installatie van de gratis versie van vbet in ons forum en werkte goed, maar van de afgelopen week, het don, t woking toch! (We don, t installeren van een nieuw te produceren of plugin)

ons forum is p30lords.com/forum
gelieve te controleren en ons te helpen om op te lossen.

Heel erg bedankt

fazli
05-12-09, 22:39
?

??????

vBET
10-12-09, 21:13
Hi.

Heel jammer voor vertraging - ik was op reis. Ik ga er nu om te zien wat er gebeurt:)

vBET
10-12-09, 21:17
Op dit moment vBET is niet actief op het forum, dus ik ben niet in staat om te vertellen wat er gaande is. Beschrijf uw probleem meer. Ook de eerste ga je naar http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html en controleer doet er al oplossing bestaat voor uw probleem.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1