PDA

View Full Version: Opgelost vBET Issues - Slow Queries / Apache Threads.

contemptx
12-01-11, 19:55
Hi,

Ik gebruik vBET voor bepaalde tijd nu, en alles is goed werkt,

Echter onlangs door de toegenomen hoeveelheid verkeer, is vBet met behulp van 2 tot 300 uitgaande verbindingen,

Dit veroorzaakt veel Slow Queries te worden uitgevoerd, evenals waardoor apache om het maximale aantal draden te raken.

Die momenteel is ingesteld op 256 (die gemakkelijk zou zo'n 10 miljoen hits per dag en mijn verkeer af te handelen is niet zo hoog).

mijn site is: cardshare.tv

Ik heb een krachtig genoeg server (dual quad core, 24gig ram etc..)

De belasting op de server is erg laag, dus het is niet een lading gerelateerde kwestie.

Im draait vBulletin 3.8.x

Ik heb ook in staat volledige gast cache en geïnstalleerd andere cache gevallen zoals vb te optimaliseren en geactiveerd memcache.

-

Hallo, In navolging van mijn vorige bericht,

Ik heb net gemerkt is er een fout in vBet Tools -> Cache Cleaner in de admincp.

Ik denk dat dit is gerelateerd aan het script ofwel niet detecteren Ik heb admin / mod bestuurders (bijv. harde gecodeerd) hernoemd of ze zijn machtigingen?

Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening vereiste "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9

Ik heb ook met een handicap volledige gast cache als op het moment lijkt het meer doen moeilijk dan goed.

contemptx
13-01-11, 00:19
Update:

Ben ik erin geslaagd om de site te optimaliseren en installeerde een paar dingen die rectifyed dingen, dus dingen zijn goed draait nu.

Maar de genoemde fout met vermelding van de harde gecodeerde pad fout bestaat nog steeds.

Ook denk ik dat het misschien langzame queries hopelijk verder kan worden geoptimaliseerd in de toekomst.

mario06
13-01-11, 07:04
Gewoon uit te schakelen vBET en reset uw server, blijf vbet af voor een paar dagen en kijk of je forum is sneller.

kamilkurczak
13-01-11, 11:17
Ik heb een lijst met tips voor je - neem check it: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Hoe zit het met dit tweede nummer? Ik kan het niet reproduceren op mijn test forum zo kan je uitleggen wat ik moet veranderen (de anme van de folrum / folder etc.?)

contemptx
13-01-11, 21:05
De admincp & modcp mapnamen en in config.php

kamilkurczak
14-01-11, 10:06
ok, dus ik zal testen het vandaag probeer ik een conclusie te maken. Bedankt

kamilkurczak
14-01-11, 12:00
gebruik je de admincp Forder met andere naam of niet? hebben jullie de naam van deze map alleen maar in config.php of de naam van de echte folder ook?
zo ja - proberen om alle bestanden van vBET upload / admincp map kopiëren naar uw nieuwe map.

contemptx
19-01-11, 11:00
Ja admincp heet zoiets als: HGUYFhghg78556FJF
Dit is bijgewerkt in config.php

Ik heb ook zeker geen vBet bestanden in / admincp ging in de hernoemde admincp map uploaden.

mijn admincp map is sinds vóór de installatie vBet veranderd.

kamilkurczak
19-01-11, 11:06
dus probeer deze oplossing - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/1354-cachecleaner.html # post6876
zou nu moeten werken:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1