Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 13 de 13

Thread: Servidores Power

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

OK - actualización completa. Enviar correo-e algúns consellos para diagnosticar o que pasa se problema aínda existe.

Unha información: pense sobre como desactivar algunhas linguas que o seu foro actual non pode tratar con todo isto.

TAMÉN MOI IMPORTANTE! Por favor, consellos de pousio en ligazón. Vexo agora que non bloquear páxinas spam no robots.txt, entón definitivamente pode mellorar o seu funcionamento. Detalles aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Membro
    Rexistrado
    Decembro 2009

Text automatically translated from: Italian to: Galician
    Translated text
    Ola,
    Eu non fixen nada aínda coñecida, sen embargo, xa ten dous problemas:
    1. Eu xa centos de informes de erros deste tipo mysql_connect () [function.mysql-connect <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: Too many Connections / home / escola / domains / scuo.la / public_html / includes / class_core.php na liña 311
    2. URLs nas páxinas traducidas traballar ben con firefox, pero non con Explorer. Por exemplo nesta páxina
      ás .. e-książki?
      le tan ben no Firefox, pero non dixitalizar.

Non pode corrixir ti, hein?
    O meu anfitrión e meu webmaster tanto que facer as probas, pero non poden resolver estes problemas.
    Eu pago para o servizo, non se preocupe.
    grazas
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola,

Sobre os seus problemas:
    1. Este é MySQL problema de configuración. Vostede permitir máis threads que as conexións Apache MySQL, polo que, cando o servidor ten moitos clientes e todos os temas Apache están ocupados, non hai ligazóns suficientes MySQL. Por favor, cambie fongiuration MySQL Aquí é manual: MySQL:: Manual de referencia do MySQL 5.1:: B.5.2.7 Exceso de conexións
    2. Eu verifiquei este URL no posto IE e Opera e no posto traballa moi ben. Teña en conta que no IE ese enlace pode parecer estraño, pero é link apropiado - IE é só un navegador só nesta palabra que non soporta a exhibición de letras na notación%. Aínda é o mesmo enlace - só ver a saída HTML na Opera e podes ver a notación% mesmo. Opera (e excluíndo todos os demais navegadores IE) só mostra-la ben. Tamén vale lembrar que iso é estándar mundial, entón o Google (e outros bots) saben como interpretalo la e indexa-la adecuadamente. Non hai cuestión aquí (Ou eu non entendín o que é de preto de )

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema