Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: vBSEO Sitemap: Non se pode executar xerador de sitemap directamente: ten que estar rexistrado para facelo.

Default vBSEO Sitemap: Non se pode executar xerador de sitemap directamente: ten que estar rexistrado para facelo.

Ola,
    Instalei unha nova versión do vBulletin, Vbseo, VbseoSitemap, vBET - todas as versións máis recentes en http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland) .

Agora eu teño algúns problemas serios co Mapa do sitio vBSEO.

1.) Moitas veces non podo acadar o "Mapa do sitio Reports vBSEO" Link
    Eu teño que facer o login, faga clic en Aceptar ou escribir e el di que tes que rexistrarte de novo, eu entrar, polo que di de novo tes que rexistrarte e así por diante.

2.) Nalgún momento podo loggin un éxito, pero despois eu recibín o erro seguinte. Eu quero correr o xerador de Sitemap a través de "gernerator Run", pero el di: "Non se pode executar sitemap ... (ver título)".

Acaba de facer estas modificacións no mapa do sitio vBSEO:
    Mapa do sitio integración Generator - vBulletin Empresa Translator (vBET)

Edit:
    Eu tampouco podo Prema nos outros botóns como Log descarga ... i cómpre facer o login o tempo e, a continuación, estou de volta na pantalla de Sitemap vBSEO.

Edit2:
    Eu desactivar vBet e aínda non funciona. Eu non creo que a súa sobre o meu htaccess.:
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Coido que é sobre o cambiou feito para obter o mapa do sitio traballando para vBet.
    Último editado por wowglider.de; 17-06-11 en 14:02.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se é ok para vostede, entón por favor, detalles de acceso PM - Vou ver se no lugar.

Se non, entón:
    1. Problema de inicio de sesión
    Moi probablemente non ten nada común con vBET, pois alteracións no código vBET están dentro de arquivos vBSEO e non pode sequera chegar a eses.
    Tamén esta páxina de inicio de sesión é de vBSEO CP - tes que entrar no seu subsistema - non ten nada común, mesmo co vBulletin.

O meu consello aquí. Por favor, por favor copie seus arquivos vBSEO integrados. Restaurar os orixinais. Desactivar vBET por un momento. Comentario regras vBET no .htaccess e comprobar como se comporta agora. Se mesmo de antes, el non ten nada que ver con vBET, e equipo vBSEO terá a apoialo. Sei que eles están en contra vBET, pero iso só é reside propaganda (podes ver algo interesante aquí se quere: Non cren en equipo vBSEO).

Cando vai ter desactivado vBET, comentou normas e os cambios que terán revertido para apoia-lo. E despois diso pode facilmente voltar a vBET - regras só descomentar no htaccess, restaurar os arquivos copiados, e permitir de novo no CP Admin.

2) Esta é unha cuestión aínda que 1 - solta credenciais de inicio de sesión no seu servidor
    Quizais sexa só cuestión algúns co seu navegador. Por favor, intente limpar as cookies ou utilizar outro navegador.

Sobre Edit2:
    Se quere desactivar completamente vBET entón:
    1. desactivar o Admin CP
    2. comentario regras. htaccess
    3. restaurar os arquivos orixinais vBSEO

Como escribín tamén dubido que teña algo común con vBET. Pero é que desactivar completamente vBET e emisión terá desaparecido, por favor, detalles de acceso AM e vou comprobar-la (teña en conta que a próxima semana estou de vacacións - Kamil estará activo no foro).

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Unha cousa. Lembre que non está apoiando vBET tradución da CP Admin. Polo tanto, esta pode ser tamén a cuestión. Por favor, asegúrese de que a súa conta de administrador definido a súa lingua estándar mesmo linguaxe do foro (ou nada). E asegúrese de que non abriron unha sesión outra guía traducido. Se non, pode obter redireccionar durante o rexistro na área CP Admin.

Tags para este tema