Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: Por favor, comprobe o meu foro é ok?

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Arrow Por favor, comprobe o meu foro é ok?

Ola .... boss

1) comproba o meu foro, é ok meu foro (cutimalaysia.my) integrar correctamente con vbtranslator despois de que eu actualizar a nova versión?

2) O meu proveedor de hospedaxe reclamar para min, o meu banco de datos chegar a ser maior despois de que eu usar o seu plugin. Como resolver este problema?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

1. Cando eu non son o seu foro agora vexo comunicarse só baleiro. É como foro está pechado, pero sen mensaxe ... Por favor, confirme que o foro está viva e chamou.
    2. Claro que é - agora ten máis contidos agora. Cada tradución é almacenada en caché. Pode desactivar o caché da base de datos, pero non se recomenda. Grazas ao caché do seu traducións son moito máis rápido.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Thumbs up

Ola xefe
    por favor verifique o meu foro

1) é vbtranslator é totalmente funcional no meu foro con calquera problema de dúbida?

2) é o meu foro despois da actualización para a función nova versión correctamente con outro plugin?

3) poño url coma este para Foro dominio principal ==> Cutimalaysia.my / foro sen http:// é ok? \\

4) Cales información debo poñer aquí? Directorio do foro ==>??

5) URL de seguimento fóra do directorio foro. Eu define si. É correcto?

P / S: Grazas pola súa explicación futuro.

Rexistrado
    Outubro 2009

O foro non funciona neste momento:
    Warning: require_once (/ home / maximus / public_html / vb_dir.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / maximus / public_html content.php / na liña 2

Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / maximus / public_html / vb_dir.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / maximus / public_html content.php / na liña 2
    Esta non é unha cuestión vBET - omitir vb_dir.php arquivo necesario por favor resolve-lo.

Sobre as súas preguntas:
    1. Non pode dicir cando o seu foro non funciona. Eu podo comprobar que, xeralmente, despois de se comprometer que o foro funciona de novo
    2. Non apoiamos outro plugins único vBET. Non te podo dicir cervas outro o voso plugins é laborábel wel: 1. Non apoiamos outro plugins. 2. Non sei o que instalaches. 3. Non sei cada plugin posíbel. Se atoparás algúns emiten relacionados a vBET compracer escribir e axudarémoste
    3. Non pode dicir porque o seu foro non funciona. Está a utilizar sub-dominios no seu foro?
    4. Eu non sei por que o seu foro non funciona. Se está usando foro subdirectorio no URL foro despois de que colocou aquí directorio foro. É claramente descrito na descrición do parámetro.
    5. Eu non sei por que o seu foro non funciona. Quere traducir todas as páxinas fóra do directorio do foro? Se é así, o nit debe ser activado, se non - desactivala.

PS. Sei que non foi a explicación do esperado - a non ser que eu verei foro de traballo non podo dicir-lle máis detalles. Deixe-me saber cando será funcional.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Thumbs up

Haha ... sorry2. Fago a resolución de problemas de onte

Ola xefe
    por favor verifique o meu foro

1) Só vexo determinada lingua que seleccionar o uso de traducir están a traballar, pero fan a sabios cando premer na pestana outras, como guía para casa por exemplo.
    Para a miña total vbtranslator non funciona correctamente. Como resolver este gran problema?

2) Si Eu uso cutimalaysia.my foro / poñer o meu foro vBulletin. E CMPS vabdvanced como miña páxina de inicio, cutimalaysia.

3) Para vBET Cache Memory (BETA). En que é o mellor e recomendable? Memcache? XCache? EAccelarator? APC?

P / S: Grazas pola súa explicación futuro.

Rexistrado
    Outubro 2009

Aceptar. O foro está funcionando agora, pero as traducións non. Ao meu ver as ligazóns traducións nos foros / forum / defínese alí dúas veces ... Entón tes opcións erradas.

Eu creo que o xeito máis doado será o acceso PM me detalles do seu Admin CP e FTP. Entón eu podo comprobar-lo no local.

1) Por favor, detalles de acceso PM imos comprobar a súa configuración.
    2) Aínda hai algo de malo na súa configuración, xa que lazos de tradución baixo bandeiras están rotos - o dobre / forum /
    3) Non suxiren calquera solución particular - non facemos propaganda para estas tecnoloxías caché. Por favor, atopar o mellor solución para vostede. Teña presente que algunhas desas solucións non son só cachés, pero tamén pre-compiladores, o que fai o seu PHP moito máis rápido - para máis detalles por favor, lea estas tecnoloxías nas súas páxinas ou foros dedicados a php

Rexistrado
    Outubro 2009

Grazas por detalles de acceso.

O problema con enlaces rotos por mor da súa configuración incorrecta. Para o parámetro Directorio do foro, Vostede definir (sen espazos)
    http:/ / cutimalaysia. my / foro
    Onde está claramente descritos:
    Se o foro non está ligado ao dominio, pero está nalgún directorio que está incluído na dirección, entón ten que define-la aquí. Conxunto con "/" ao comezo e sen '/' ao final, é dicir, '/ Forum'
    Ten mesmo exemplo, hai clara ... Entón, por favor, defina hai valor axeitado - para o seu foro é / Forum

Tamén - por que definir calquera valor para Foro dominio principal? Está a utilizar sub-dominios no seu foro? Se é así - por favor me dea polo menos un exemplo de sub-dominios usados no seu foro. Se non, por favor valor limpa para este parámetro. É claramente descritos:
    Define-lo soamente se está usando sub-dominios no seu foro.
    Ademais - non establecer regras adecuadas VBET en arquivo .htaccess no seu directorio foro. Isto é necesario se quere usar as ligazóns de SEO. Aquí vai atopar instrucións exactas para iso: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Tamén - cando a tradución foro será xa a traballar (primeiro comprobar-lo antes de ir para os próximos pasos) que ten que facer máis 2 cousas:
    1. Integrar vBSEO traducir esta (ver readme.html no paquete vBET ver instrucións)
    2. Permiten traducir páxinas fóra do directorio do foro (a páxina principal está fóra e, porque non é o foro que precisa de integración especiais) - aquí vai atopar instrucións de como facelo: Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1546

Pouco tempo - non fixo dilixencias necesarias. Teña en conta que dámoslle as respostas aquí gratuitamente - para que poida facelo completamente de balde. Aínda que se sinta iso non é súa área, así que pode pagar 30 dólares para a integración: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Se queres facer ti mesmo - todas as instrucións son fornecidos, por favor só pousio instrucións exactamente dado. Tamén por favor aviso cando rematar e describir resultados.

Rexistrado
    Outubro 2009

Qué é o progreso? Debe de outras suxestións?

Rexistrado
    Outubro 2009

Enviar AM e correo-e - aínda á espera de resposta. As súas solucións xa están descritos - por favor pousio os e dar resposta sobre os resultados.

Rexistrado
    Outubro 2009

Aínda ten a súa configuración caeu e aínda non recibín ningunha resposta súa. Só enviar mensaxe polo seu foro. Nós realmente queremos axudar

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema