Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 16

Thread: Activar / Desactivar vbet sen problemas

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Activar / Desactivar vbet sen problemas

Ola, a próxima versión que pode facer que polo menos con fins de proba vbet pode ser desactivado, se eu desactivalo agora non podo chegar ao meu sitio a todos e ten que xogar co htaccess. ... Etc en Para facer o foro utilizable.

Debe haber unha forma de activar ou desactivar vBET facilmente só como moitos outros mods, este tipo de integración sería moi valiosa para os usuarios e solucionar problemas.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Primeiro de todo - se desactivar vBET - as nosas regras no htaccess non están funcionando - por que? porque non ten o código de bandeira na url.

en segundo lugar, se ten vBET integrado con vBSEO - non temos todas as opcións - só se pode substituír arquivos vBSEO vello outra vez (sistema vBSEO non teñen sistema de garras).

ao final - despois de desactivar o seu foro de vBET debe funcionar normal (todas as pantallas en branco, etc)
    se ten unha pantalla en branco despois da desactivación do vBET - comprobar nos seus arquivos de log do servidor para algúns erros - Nós imos comprobar iso.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Así como escribiu Kamil -. VBET cando está desactivada regras no htaccess non debe prexudicar nada.

Tamén é certo sobre a integración vBSEO - non hai sistema de ganchos para os cambios no ficheiro son necesarios.

Isto non é presentar petición. Discapacitado vBET tería que ser inofensivo, se non é, entón compracer rapport un becho e nós comprobarano Eu estou movendo este fío para a sección erros. Por favor dea máis información (se ves a pantalla en branco, debe haber erro rexistros) de xeito que será capaz de traballar nel.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michal non é un erro, este é o meu punto non hai xeito de simplemente desactivar vBET, outros mods terá:
    Activar produto?
    Si Non

E seleccionarías o queres e entón salvar en admincp, esta función non existe en vBET que é por que i fixo unha petición de CARACTERÍSTICA, así que poderías engadir aquela característica en futuro

Rexistrado
    Maio 2010

pode activar ou desactivar vBET no AdminCP-> plugins-> xestionar produtos - ten os mesmos resultados

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ok i Aceptar aquilo mais el serían agradábeis de telo dentro do mod en vBET Principal

Rexistrado
    Maio 2010

¿Que pensas que esta opción é necesario?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu non sei o que outros pensan Kamil, pero para min eu creo que é especialmente para os propietarios de novo foro que non sabería ir a Plugins & Productos> Xestionar Productos> desactivar o seu produto, a maioría pode ollar para a virada "que on / off "na opción Opcións AdminCP> vBulletin.

Rexistrado
    Maio 2010

o problema despois de desactivar preto de vBET? se pode confirmar que esta cuestión aínda existe?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

O asunto único que existe cando imposibilitando vbet entón re-habilitar é que o lang código tags é xa non parsed así http://www.thecodecage.com/forumz/me...post1054986448 i Só imposibilitou vBET para tentar e entón re-habilitar e un anteriormente parsed [lang] tag é xa non parsed ou traduciu

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema