Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: Integración con reviewpost (o mesmo que PhotoPost)

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Integración con reviewpost (o mesmo que PhotoPost)

Ola,

Estou tentando integrar vbet con reviewpost. En primeiro lugar, eu tente facer simplemente unha chamada vBetTranslatePage sobre a saída da páxina, pero iso non funcionou debido ao redirección.

Eu, entón, seguiu as instrucións aquí, paso a paso:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

Con todo, aínda estou a recibir os erros de redirección. Intento que antes para photoplog e tampouco foi un éxito. Dende a miña modificacións htaccess non, podería me dar algúns consellos?

Htaccess da raíz:

Code:
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [L]
    reviewpost htaccess:

Code:
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/lensreviews/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../lensreviews/&%{QUERY_STRING} [L]
    Intento poñer as adicións htaccess tanto antes como despois da regra vBSEO, pero non tivo efecto. Algunha idea?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola

está seguro que este mod usar un gancho global_complete e global_start?

Vostede me pode dar unha url da páxina con este mod e podo instala-lo no meu foro de proba e verificar.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Non, omite o sistema de gancho vBulletin enteiramente e, esencialmente, só analiza cabeceira, headinclude e rodapé, entón ten a súa propia cousa.

Cando intento facer unha chamada manual para traducir a páxina ou seguir as instrucións integración front_controller, a páxina só comezou redirixido infinitamente.

O mod se atopa en reviewpost.com. A maioría do proxecto codebase / baséase en PhotoPost pro.

Rexistrado
    Maio 2010

por favor, lea estes pasos unha vez máis:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

en segundo lugar, por favor me dea unha url para a súa páxina con este mod. Vou comprobar iso.
    Este mod libre ou non? libre - por favor, deixa unha url do paquete do mod.

Grazas

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Non, non é libre, pero o deseño-wise usa o mesmo motor PhotoPost.

Eu verifique e parece que vou ter que cambiar o htaccess da raíz tamén. Teña presente que eu tente todo iso antes sen éxito, pero vou tentar de novo xa que teño un tempo máis libre.

Calquera outras cuestións comúns con integración PhotoPost pode coñecer?

Rexistrado
    Maio 2010

Estou buscando solución para vostede. Se tes algunha idea e información, por favor escriba aquí - será prestativo

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Ok, finalmente descubrín este fóra. Eu desviou un pouco ata as instrucións publicadas, pero traballou como un encanto:

1. Engadido este htaccess a:

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    2. Engadido este chamada de función ao final da execución reviewpost:

PHP Code:
    if(@include_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php'))
    {
    vbet_global_complete($output);

3. redirección vbenterprisetranslator_functions_redirect.php e minusválidos editada para o directorio personalizado:

PHP Code:
    foreach (explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
    {

$folder trim($folder);
        if (
    stripos($url$folder) !== false)
        {
            return;
        }

4. para lensreviews / a / cambiar / da / lensreviews / da / e para corrixir URL bandeira

foto engadida a seguinte función para a xeración de URL:

PHP Code:
    function vbet_externalConsensus($address$language)
    {
        global 
    $vbulletin;
        foreach (
    explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
        {

$folder trim($folder);
            if (
    stripos($address$folder) !== false)
            {

$address str_replace(array('/forums/',"/{$_REQUEST['language']}/"),array('/','/'), $address);
                return 
    str_replace("/$folder/","/$folder/$language/"$address);
            }
        }

return 
    false;

Probablemente hai un método máis eficaz de facer # 4, pero iso funcionou! Estou moi feliz, como as seccións de revisión obter case un millón de pageviews ao mes, e as traducións pode conducir os visitantes aínda máis.

Demo: Pentax Anmeldelser - Pentax Lens Anmeldelser og omfattende base de datos

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Vostede dixo tras longo período de tempo para fío que foi establecido como resolto. Eu non entender que a cuestión aínda estaba acendido. Precisa axuda máis aquí ou é finalmente resolto?

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Eu finalmente descubrín! Pero pode valer a pena facer este tipo de integración máis fácil nas versións futuras do vbet, como intento todas as modificacións. Htaccess no FAQ e non deu correcto.

Actualmente, en temas do foro é o seu URL / foros / {code} linguaxe / contido. Para carpetas fóra do directorio de inicio, o mesmo se debe aplicar (ie / galeria / {code language} / no canto de / {code} langauge / galeria /) que vai simplificar as modificacións necesarias htaccess moito e facer integración moito máis fácil, especialmente cando o mod xa chama global_complete (neste caso, refírome a photoplog pro).

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, abra petición novo recurso para que Eu vexo como vai facer esa integración máis fácil - non esixe cambios dos principais htaccess -. Só no directorio dun mod.

Tags para este tema