Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Problemas PhotoPost

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Problemas PhotoPost

Este post contén información adicional para o post anterior. Nótese que o sistema non permite a incorporación de URLs - ou algo semellante, e é de feito moi restritiva en canto a publicación ou comunicación.

Estou a ter problemas para instalar VBet para traballar con PhotoPost. Intento seguir instrucións noutros lugares sen éxito.

Teño as recentes transferencias de vBulletin e pos Foto vBulletin se instala en

/ Home / ... / public_html

PhotoPost está instalado en / / home ... / public_html / PhotoPost

Esta é tamén unha photopost.ValuationEngineer.com, con directorios semellante para Clasificados e PhotoPost

Eu por favor copie o estilo de vBulletin para PhotoPost ea
    bandeiras traducións aparecen alí. Pero cando premo nunha bandeira, salta ao seu principal foro co principal foro traducido. Cando volver ao PhotoPost foro non é traducida. Este tamén é un problema se eu premer en calquera sub-foros de PhotoPost (ou Clasificados ou revisión).

Alguén pode axudar?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Kamil foi responsábel por esta sección. El ten vacacións agora.

Estou comprobando todos os casos en aberto e eu penso seu post sen resposta. Non sei se foi resolto noutro post que está escribindo, por AM, ou non en todos. É por iso que eu estou preguntando sobre o estado actual da cuestión. É peitoril existe ou non? En caso afirmativo, proporcionar toda a información aquí sobre o tema (que escribiu sobre iso nalgún outro lugar - o que estaba escrito alí).

Tags para este tema