PDA

Ver Versión Completa: Resolto vBET con MySQLi

dai-kun
10-11-09, 07:34
Se eu conectar o meu tipo de base de datos de foro para mysqli no meu arquivo config.php eu recibín este erro ao ver páxinas traducidas:

Atención: mysql_ping () espera o parámetro 1 ser obxecto de recurso, dada en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions.php na liña 596

Desconecten mysqli por agora.

vBET
11-11-09, 16:51
Se eu conectar o meu tipo de base de datos de foro para mysqli no meu arquivo config.php eu recibín este erro ao ver páxinas traducidas:

Desconecten mysqli por agora.

vBET non foi probado para mysqli. Ten algunha cuestión de usar mysqli no seu foro?

vBET
24-11-09, 20:18
Ningunha resposta - cuestión pechada.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1