PDA

Ver Versión Completa: Resolto HACKED BY ServerD VBET!

PabloAM
25-06-10, 17:33
O meu servidor hackear porque eu teño VBET.

Esta é a pista que confirma TI:

raíz 27888 1 0 18:26? Ss 0:00 / usr / sbin / Exim-Mc SERVER_SIGNATURE 1OSBjj-0007Cf-4S = <endereço> Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at www **** con Port 80 </ address>? UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ HTTP_USER_AGENT = Wget/1.10.2 (Red Hat modificado) SERVER_PORT = 80 = HTTP_HOST www **** con DOCUMENT_ROOT = SCRIPT_FILENAME / home/w11s0s3r/public_html = / home/w11s0s3r/public_html/vbenterprisetranslator_seo.php REQUEST_URI = / archive / index.php/f-23.html SCRIPT_NAME = / HTTP_CONNECTION vbenterprisetranslator_seo.php = Keep-Alive REMOTE_PORT PATH = 41.741 = / bin: / usr / bin pwd = home/w11s0s3r/public_html / SERVER_ADMIN = webmaster **** con REDIRECT_UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ REDIRECT_STATUS = 200 HTTP_ACCEPT =* / * REMOTE_ADDR = 72.55.191.104 SHLVL = 1 SERVER_NAME = www *** con HTTP_PRAGMA = no-cache SERVER_SOFTWARE = Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e -FIPS-RHEL5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 QUERY_STRING = SERVER_ADDR = 188.165.193.93 GATEWAY_INTERFACE = CGI/1.1 SERVER_PROTOCOL = HTTP/1.0 REDIRECT_URL = / archive/index.php/f-23.html REQUEST_METHOD HEAD = _ = / usr / sbin / Sendmail
w11s0s3r 27996 27888 1 18:26? D 00:00 / usr / sbin / Exim-Mc SERVER_SIGNATURE 1OSBjj-0007Cf-4S = <endereço> Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at www *** con Port 80 </ address>? UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ HTTP_USER_AGENT = Wget/1.10.2 (Red Hat modificado) SERVER_PORT = 80 = HTTP_HOST www **** con DOCUMENT_ROOT = SCRIPT_FILENAME / home/w11s0s3r/public_html = / home/w11s0s3r/public_html/vbenterprisetranslato ^ C

Non podo desinstalar VBET!
Por favor, me axude meu servidor está enviando unha morea de Spam e-mails!
Está rachada!

AXUDA Michał Podbielski!

vBET
25-06-10, 18:13
Estou analizando a súa mensaxe neste momento.

Mentres tanto, por favor dicir por que non é capaz facer vBET dissable / uninstal? Que pasa?

vBET
25-06-10, 18:16
Se me explicar por que está a pensar que a culpa é vBET? Eu non vexo iso.

Tamén - vostede pensou que o código está enviando o correo SPAM?

Eu non podo ver o foro - vbenterprisetranslator_seo.php foi eliminado e as regras htacces aínda están apuntando para este ficheiro .. Admin CP está a traballar como eu vexo.

PabloAM
25-06-10, 18:22
Está a usar vbenterprisetranslator_seo.php para inxectar o seu XSRIPT ao meu sitio.

Cando intento desinstalar produto, e eliminar vbenterprisetranslator_seo.php do meu servidor web non meu traballo porque eu teño "vbenterprisetranslator_seo.php" no FTP: S

Como podo desinstalar VBET "ALL"?

Grazas por contestar

UPDATE:
Teño VBET unistalling erro:
http://img822.imageshack.us/img822/273/errorunistalling.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/4927/errorunistalling2.jpg

vBET
25-06-10, 18:34
Como escribín aínda ten regras htaccess apuntando para vbenterprisetranslator_seo.php -. Só un comentario destes.

Ademais, non desinstalar vBET - é só o suficiente para desactivalo lo. Especialmente que eu non vexo por que pensas que é cuestión vBET e pode que non é.

Por favor, diga como a súa primeira mensaxe determinar que alguén está a usar para introducir vbenterprisetranslator_seo.php XSCRIPTs que está escribindo. Teña en conta que vbenterprisetranslator_seo.php non ten ningunha lóxica relevante - é só Front Controller. Todas as solicitudes para o seu foro están pasando por este ficheiro e despois diso vbseo.php se usa. Entón, se eliminar regras vBET, vai ver todos os rexistros apuntando para vbseo.php que non significa que vbseo.php é responsable para o ataque.

Entón, neste momento, eu creo que le os seus rexistros mal e que vbenterprisetranslator_seo.php NON é responsable do ataque. Podo estar mal, pero se está tan seguro, polo que debes describa como está feito (esta inserción XSCRIPT por vbenterprisetranslator_seo.php) - imos analiza-lo.

Ten en conta - é do noso interese manter seguridade dos nosos clientes. Entón, imos facer o noso mellor esforzo para resolver problemas Se é causada por vBET. Para a súa propia seguridade - por favor, describir exactamente por que pensas que está feito por vBET. Se non, se está mal - o que eu espero, porque moitas persoas pensan que todo está feito por vbenterprisetranslator_seo.php - que só modifica as variables de servidor e non fai nada máis, pero todas as peticións pasan, entón a xente se impresión errada - por iso, se está mal, así que só vai perder todo o caché vBET teu opcións e aínda vai ser atacado, porque fixo algo mal (aínda aconsellan a desactivar vBET non desinstalar).

Entón, por favor, explique por que está thinging que vBET permitido para este ataque. Ata agora escribiu só o que está a pensar, pero ningunha palabra que fai pensar iso.

vBET
25-06-10, 18:53

Sobre o primeiro - vou heck-lo.
Sobre o segundo - só precisa eliminar a partir de arquivos vBET servidor. Especialmente / includes / xml / cpnav_vbenterprisetranslator.xml - este define menú vBET.

mario06
25-06-10, 18:56
Está a usar vbenterprisetranslator_seo.php para inxectar o seu XSRIPT ao meu sitio.

Cando intento desinstalar produto, e eliminar vbenterprisetranslator_seo.php do meu servidor web non meu traballo porque eu teño "vbenterprisetranslator_seo.php" no FTP: S

Como podo desinstalar VBET "ALL"?

Grazas por contestar

UPDATE:

Reinstalar-lo e probe desinstalar-lo de novo, despois eliminar manualmente os ficheiros enviados vbet nesta orde:

1. reinstalar
2. desinstalar
3. borrar manualmente todos os ficheiros enviados vbet

PS. Michael, que debe ser analizado máis profundamente, porque quero durmir segura pola noite. :)

vBET
25-06-10, 18:57
Para o primeiro - é erro vBET pequeno. Eu xa atopei solución - será incluído na próxima versión. Para rápida corrección:
1. arquivo do produto de código vBET: do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml
2. Buscar:

$vbulletin->db->query_write('DROP TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'vbenterprisetranslator_cache_'.$code.);
3. Substituír por:

$vbulletin->db->query_write('DROP TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'vbenterprisetranslator_cache_'.$code);
4. Produto importar o ficheiro novo
5. Desinstalar novo

Por favor, elimine arquivos vBET despois diso. Se eliminou xa - por favor, cargalo.

vBET
25-06-10, 19:10
PS. Michael, que debe ser analizado máis profundamente, porque quero durmir segura pola noite. :)

Por favor, vexa aquí e resposta á pregunta: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/794-serverd-hacked-vbet.html # post3545

vBET
05-07-10, 07:11
Non hai respostas. En tal caso, nada di que a culpa foi vBET e arquivo que foi chamado de culpable non ten lóxica para a xeración de páxina para inserción de scripts non é posible que haxa - é só controlador de fronte.

Cuestión pechada.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1