PDA

Ver Versión Completa: Resolto Erro de compresión!

Taurus
03-05-10, 10:59
Eu creo que todo está instalado correctamente, pero cando este está activado, eu recibín este erro na miña páxina de inicio:

Erro de codificación de contido
A páxina que estás a ver non pode ser mostrado porque usa unha forma válida ou sen soporte de compresión.
* Póñase en contacto cos responsables do sitio para informarlles los deste problema.

Podes por favor me axude!

Taurus
03-05-10, 12:51
Ademais, mesmo co produto desactivado, miña páxina do portal é agora só unha páxina en branco.

vBET
03-05-10, 13:36
Se ten problemas con vBET desactivado a culpa non é vBET.
Ten en conta que se está ufing vBSEO e vBET desactivado por Admin CP despois vBET non está desactivado aínda - porque tou aínda están redirixido para vBET en htaccess e empregar as funcións vbet en 2 arquivos modificados de vBSEO ..

Primeiro temos que determinar se a culpa é vBET. Por favor, asegúrese de que é totalmente vBET dissabled. Se é así e problema aínda ocorre vBET non é a causa.

Está a utilizar vBSEO? Cal é o estado cando vBET é completamente desactivada (en Admin CP + + regras htaccess revogar cambios na vBSEO)?

Taurus
03-05-10, 13:42
Cando completamente desactivado, como descrito anteriormente tamén (I reverteu todos os cambios), entón todo está de volta á normalidade.
Si, eu uso vBSEO. Cando activar esta fico coa "compresión" de erro, e miña páxina do portal é unha páxina en branco.

vBET
03-05-10, 14:09
OK así que - ten por seguro, agora que está relacionada coa vBET. O problema non é un estándar - entón gustaríame preguntarlle sobre outros mods que está a usar. Ten algún mod para a compresión?

Consello sobre seguinte páxina en branco - por favor, asegúrese de que vostede instalou módulos PHP: CURL e iconv (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8)

Por favor, diga que usou con tradución SEO? Será que engade regras para vBET. Htaccess? Se é así - o que é o seu URL do foro? - Usa sub-directorio na dirección (no caso, as regras deben ser modificados segundo se describe nas instrucións)?

Por favor, faga unha copia de todos os ficheiros que vai cambiar durante a instalación e integración, e instalar o produto enteiro de novo a partir da mendicidade. Por favor, asegúrese de instrucións de pousio con precisión. Se queres que a xente instalación feita para ti que podes mercar o servizo de instalación por US $ 30: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php

Taurus
03-05-10, 14:12
O home jeez **********. vou pagar para a instalación agora. Eu só quero saber en primeiro lugar cando iso será feito por favor. Pois eu non podo dar o luxo de ter o meu baleiro portal. Grazas pola súa resposta rápida. Eu aprecio iso.

vBET
03-05-10, 14:25
Por favor, AM ou detalles de acceso ao correo de xeito poderemos facer a instalación feita.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1