PDA

Ver Versión Completa: Vbet 5 requirido para movemento a Vbulletin 5 correcto?

ctrenks
11-10-18, 21:53
Correndo vbet 492BF actualmente en vbulletin 4.2.5 mais mirando a upgrade a máis tardío 5xx vbulleting para caer o meu costume #modelo móbiles e utilizar un responsive deseño. É alí moito no xeito de upgrading vbet a 5 tamén?

Xusto conseguindo a miña ducks aliñou cedo.

Grazas

ctrenks
18-10-18, 18:28
Hmm, é alí mesmo un upgrade camiño de 4.2 a 5?

ctrenks
24-10-18, 16:00
Esperaba ter algunha idea. Cando i tenta mover a VB5, principalmente para responsive os #modelo poden eu upgrade (retén) traducións de VB4?

vBET
26-10-18, 16:12
Ola E perdón para tempo de resposta.

A upgrade vBET forma 4.x A 5.x Ti xusto estándar de marca actualiza. Compracer nota que vBulletin 5 plugin o mecanismo é moito máis limitado que en vBulletin 4 e debido a aquelas limitacións alí son algúns sitios en vBulletin 5 onde non somos capaces de limitar número ou usernames traducións.

ctrenks
04-02-19, 21:25
Vexo que VB5 non uso máis longo o correo #, as traducións ser perdido no upgrade?

Thanks-

Tanto para probar para conseguir a punto para VB5 xusto de facer o sitio reactive :/

ctrenks
06-02-19, 16:32
Perdón Conseguido sidetracked eu e non imaxinou fóra de como grande dun desastre que move a vb5 isto pode ser

vBET
06-02-19, 21:53
vBET Está apoiando vB5 (podes velo no noso foro de proba - o vínculo é no @top de páxina). Parcela de foros non upgrade de vB4 a vB5, mais isto é decisión individual. Neste momento estamos traballando en novo vBET versión para manexar algúns de cambios en máis novo vB5 versións (como novo paging). Quieto vBET5.x É OK para vB5. As Traducións non serán perdidas durante upgrade tan moito tempo cando ninguén tirará vBET mesas de database.

PS.
Correcto agora estamos centrando en vB5.4.5 non vB5.5.0 desde o último un require PHP7 e na nosa opinión non moitos usuarios actualizarán pronto. Naturalmente manteremos até data, aínda primeiro queremos manexar todo asuntos sabidos con vB5.4.5

ctrenks
09-02-19, 21:31
Aceptar, como dixen, estou nun problema onde necesito vb5 principalmente para facer un sitio reactivo para usuarios moobile

ctrenks
12-02-19, 15:18
con vb5 o seu uso de bootstrap polo que só é a pantalla que é móbil con frecuencia

vBET
13-02-19, 10:25
En tal caso alí tería que ser ningún asunto. Unha cousa podo pensar é que as bandeiras poden tomar demasiado espazo se apoias moitas linguas, mais isto é algo que pode ser manexado por cambios de #modelo.

Compracer nota:
vBET Non foi probado para parte móbil de vB5. A Liberación próxima traerá parcela dos cambios e nós non o poden atrasar máis. Así que o móbil terá que esperar. Non probamos vBET para móbil, non sabemos traballa ben ou non. Compracer crear petición de cambio ou bug informe para vBET5 se atopas #calquera asuntos con móbil. Mais é máis para esperar till liberación próxima e entón ver resultados. Esperamos facer liberación nisto ou fin de semana próxima.

ctrenks
13-02-19, 14:56
Aceptar, isto é un pouco no futuro aínda para me converter a vb5 im só facendo que todo estea aliñado

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1