Ver Versión Completa: Actuación con gran caché
Actualmente teño o meu sistema configurado para limpar todo o caché a cada semana. Cun caché baleiro, o meu banco de datos é de preto de 1.1GB, mentres cun caché cheo, trátase de 4,5 GB.
Teño notado que canto maior sexa o caché, canto maior sexa a miña carga media servidor recibe. Nun determinado momento o meu foro ten entre 650 e 1300 usuarios en liña, pero iso non parece afectar a carga tanto como o tamaño do caché.
Cun caché grande, carga do servidor é 3,3-3,8, mentres que con un baleiro, el permanece na franxa de 2,0-2,5. Isto non é malo de todo, como eu teño un servidor 16-core, pero eu estaba só queren saber se tal comportamento é de esperar o tamaño da base de datos flotantes!
Grazas,
Adán
vBET ten índices para as táboas de caché máis rápido e utiliza motor de MySQL para sombreiro - MyISAM. Polo tanto, temos mellores opcións para a caché DB. Diferenza toda que observa non está no lateral do vBET, pero do lado do MySQL, que executa consultas. Dálle índices de resposta máis rápidos e asegura que o tempo de resposta non vai dramáticas con maior cantidade de datos. MySQL aínda ten que buscar índices maiores e como eu penso que hai que máis recursos. É por iso que entender maior carga de servidor.
Tamén - cando a tradución está en caché, polo que é retirado de alí. Se non, Google é invitado para a tradución. Hai que máis tempo, entón, pero a maioría probablemente leva tamén menos recursos do servidor. Leva máis tempo porque non hai comunicación co servidor de Google que leva tempo, non hai tradución que leva tempo e non hai o envío de resultados de Google para o teu servidor, que tamén leva tempo. Leva menos recursos, xa que o servidor está esperando por resposta de forma pasiva e cando chega alí só descomprimir simple da resposta. Quedando tradución a partir do caché é moito máis rápido - traducción xa está feito e é no seu propio servidor, aínda que teñen que ser tomadas a partir de base de datos, consulta han de ser executados, MySQL leva un pouco de CPU e memoria para iso.
Asumindo - usando caché é idea moi boa. Se vai sentir que o servidor ten problemas co que podes probar a desactivar o caché para algúns idiomas e comparar o rendemento do servidor. Non aconsellamos a eliminar de caché completamente.
Iso é o que eu esperaba:)
O desempeño é ben agora, só que nunca a carga foi moito maior que 2.0 antes vBET. Creo que paga a pena, aínda que!
Mentres a carga está por baixo de 16,0, a continuación, o servidor non é tributo, entón creo que estamos ben: D
Konstantin
18-02-10, 23:08
¿Hai algunha posibilidade ou teñen que ser almacenados nun arquivo de caché - para reducir a carga na base de datos MySQL? Eu só uso dúas linguas como o número de artigos moito e non quere que o gran tamaño da base de datos será un web con vbet mellor traballar despois de instalar eaccelerator nginx,? Xa penso en refacer módulo para acelerar os seus traballos en grandes foros? Use un tamaño de caché de 1-2 GB no meu caso non é unha opción. Pode ter todas as opcións para optimización? Pode poñer o módulo vbet 3.3.1 foro vb3.8.4 + vBSEO 3.5RC2? Por que é tan caro versión sen dereitos de autor? ($ 220) Está a usar vbet 2.4.3 e desexa comprar vbet 3.3.1. O meu foro está a ver con SEO Exchange. Referencia de autor duplicada a 15 000 páxinas non é adecuado para min - $ 90 pagaría 220 dólares, pero é moi
¿Hai algunha posibilidade ou teñen que ser almacenados nun arquivo de caché - para reducir a carga na base de datos MySQL? Será que o sitio funcione mellor vbet despois da instalación eaccelerator nginx,? Xa penso en refacer módulo para acelerar os seus traballos en grandes foros? Use un tamaño de caché de 1-2 GB no meu caso non é unha opción. Por que é tan caro versión sen dereitos de autor? ($ 220) Está a usar vbet 2.4.3 e desexa comprar vbet 3.3.1. O meu foro está a ver con SEO Exchange. Copyright duplicado de referencia de 15 000 páxinas non é adecuado para min - $ 90 pagaría 220 dólares, pero é moi só uso dúas linguas como o número de artigos moito e non quere que o gran tamaño da base de datos
Estamos planeando engadir tamén caché de arquivos para vBET. Por agora a nosa prioridade e máis esforzos son en vBET4.0 temos ningunha programación para a función de caché de arquivos. Lembre que pode personalizar cales idiomas ha traballar con caché. Entón, se o desexa, pode utilizar o caché só para algúns de tradución que vai facilitar. Tamén vale lembrar que a versión de pago do vBET melloraron caché de base de datos de modo que é máis rápido que a versión gratuíta. Hai tamén outras melloras na versión de pago - en xeral é máis rápido e tendo menos memoria. Xa temos clientes que están a usar con éxito-en grandes paneis.
Non fixo probas de performance con nginx acelerador polo tanto, non pode compararse.
Teña en conta que a compra de licenza de marca libre non é obrigatoria e pode sempre actualizar a súa licenza máis tarde.
Konstantin
19-02-10, 01:52
Grazas pola súa resposta. Nginx é un servidor como o apache. Aconsello a ler - caché funciona mellor en php + nginx + eaccelerator eo seu vbet pode ser moito máis rápido
Grazas pola súa resposta. Nginx é un servidor como o apache. Aconsello a ler - caché funciona mellor en php + nginx + eaccelerator eo seu vbet pode ser moito máis rápido
Neste momento estamos moi preto de vBET4.0 liberación e temos moito traballo con iso. Se queres que a xente proba vBET baixo nginx, polo que debes novo segmento aberto na Solicitude de recurso. Se nginx roda php entón vBET vai traballar alí. Unha cuestión - se quere usar os enlaces de tradución SEO entón reescribir as regras será necesario. Temos os preparados só para apache no arquivo htaccess, neste momento, pero se non é capaz de reescribir-lo de Apache para nginx, entón podes usar con con atributo de idioma -. Iso é moi fácil. Podes probar con versión gratuita para evitar problemas inesperados antes de comprar un pago.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):