PDA

Ver Versión Completa: Resolto PhotoPost e externos VB para vbet

tsak76
16-09-11, 14:42
a cousa VB externo para vbet funciona ok ..

con todo, hai un problema con PhotoPost. se vc está usando PhotoPost no db mesmo con VB e vbet e db diferentes, os plugins que mostran fotos en vba_cmps dar erros en páxinas traducidas só

esta é a partir do ficheiro de pp, por exemplo.

/ / $ Link = mysql_connect ("localhost", "$ dbuserid", "$ dbuserpassword") or die ('Non me podo conectar á base de datos.');
/ / Mysql_select_db ("pp_database") or die ("Non se pode seleccionar datos PhotoPost");

de erro é como vbet_pp_photos doesnt existir. aínda que non mostra iso co lang normais

vBET
16-09-11, 20:55
Introduza URL exacta a páxina co erro - hai que comprobar a saída HTML. Será que isto só ocorre cando está usando vBET DB externo ou non importa? Tamén dea mensaxe de erro exacta.

tsak76
16-09-11, 22:10
cando o cambio u caché de vbet para db externos, os scripts que buscar datos da base de datos PhotoPost (que é o estándar VB db) asumen que é pp en vbet db. PENAS en VB db exterior, tal vez vbet non ten nada que ver con iso e eu pode que necesite editar a liña anterior na scripts para reflectir sempre para o db VB.

Warning: mysql_fetch_row (): indicado argumento non é un recurso válido do resultado de MySQL en / home / ... / public_html / albums / inc_features_cmps.php na liña 67
"Xxx_vbet.pp_photos" A táboa non existe

// If you have placed PhotoPost into a seperate database, you will need to
// uncomment these lines to connect to the PhotoPost database. It is suggested
// that you install PP into the same database as vB for better performance.
//
// If you use the same userid/password to access both databases, you don't need to
// uncomment the mysql_connect - this is only if you require different ids to access
// the PhotoPost database.
//
//$link = mysql_connect ("localhost", "$dbuserid", "$dbuserpassword") or die('I cannot connect to the database.');
//mysql_select_db ("pp_database")or die("Could not select photopost database");

// Number of photos to display
$num_display = 5;

vBET
16-09-11, 22:21
Se isto ocorre só cando vBET externo DB está conectado, entón probablemente temos algún conflito aquí. Por favor, AM-me o seu Admin CP e detalles de acceso FTP, e URL exacta onde eu poida ver a cuestión. Vou comprobar iso e resolver-lo no lugar (non temos PhotoPost no noso ambiente de proba). Teña en conta que vou comprobar iso mañá, porque agora xa é tarde no noso país - espero que sexa Aceptar para ti.

r.dziadusz
04-10-11, 09:39
Ningunha resposta, considera-lo resolto, se tes algunha dúbida sobre este tema, por favor pregunta, eu reabrir-lo, para calquera outras cuestións por favor, abrir novo segmento

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1