Ver Versión Completa: Resolto Grupos extras engadidos
Simon Lloyd
12-05-11, 15:00
Ola, nós realmente necesitamos ter a 60 (ish) Grupos de novo?, Que vai ser unha dor absoluta pasando por todos e cada un cambiar os permisos para os meus mods e hacks.
Podemos librar deles?
kamilkurczak
12-05-11, 15:22
Ola,
Pode explicar iso mellor? grupos de usuarios? quere dicir - Grupos linguaxe vBET?.
¿Que é carne, que os usuarios poden cambiar a configuración vBET?
Grazas
Simon Lloyd
12-05-11, 15:27
Ola Kamil, grazas pola resposta, cando a actualización a 3.4.0 para vb3.8.6 eu penso que cada único idioma agora ten o seu grupo de usuarios no propio AdminCP> Grupos> Grupo de Usuarios Xestor ea maioría delas teñen usuarios secundario, o problema é que eu teño algúns modificacións e hacks engadido que requiren administradores para definir os permisos por grupos de usuarios, entón agora eu teño que ir a todos e cada un para desactivar todos os permisos.
Parece só unha esaxeración de que cada un dos usuarios nun grupo de usuarios secundario, cal é o sentido diso?
kamilkurczak
12-05-11, 20:20
Ola,
Grupos vBET fai automaticamente e os usuarios se engaden ao grupo unha vez despois de definir a lingua principal (idioma do usuario no usercp).
"have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
Non entendo iso, pode explicar mellor?
Simon Lloyd
12-05-11, 20:34
Eu teño mods ou hacks de vb.org e algúns máis personalizado, por exemplo eu teño un post chamado templates VB e dentro das opcións de grupo de usuarios para cada grupo de usuarios que establecer se poden usar o mod e que partes específicas do mod están á súa disposición , todos os grupos de usuarios novo que vbet engadiu que os permisos definidas para permitir o uso deste mod, pero eles non deben ser permitidas, eu teño case a rematar a pasar por todos eles apagar todas estas permisos foi unha dor real. Por que teñen que ser feitas en grupos de usuarios en primeiro lugar?
kamilkurczak
12-05-11, 21:56
aquí tes esta opción descrita:
en segundo lugar - Grupos vBET non están relacionadas con todos os permisos, entón quizais este é o seu mod erro, pero non podo dicir con certeza.
Por favor, me dea un nome a un dos seus mods e url para este mod (debe ser libre) e vou comprobar iso no meu foro de proba (e, por suposto - escribir como reproducir-lo paso a paso)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):