PDA

Ver Versión Completa: Onde está a indexación?

dsimms
18-03-11, 19:04
Sei que teño un novo foro, pero unha das súas reivindicacións era como
número de artigos x 52 = moitos links ...

Dende que eu comecei a versión libre para traballar, eu realmente non teño realmente
visto calquera indexación de acción relativo, algunhas das URLs tradución
están a ser indexadas, pero multiplicado os meus posts x 52, entón eu
temos máis de URLs 187K .. mirando Yahoo explo, meus enlaces foron
pouco menos de 2000 para a 1 ª semana pasada ou así, e iso incluiría calquera
URLs tradución tamén ... actualmente as ligazóns están mostrando 1884 ou preto de

http://www.ongsono.com/check_backlinks.htm?domain=vipmoneymakersclub.com

Entón onde está a acción de indexación?

estou faltando algo aquí?

vBET
25-04-11, 21:11
Ola:)

Estou buscando na dirección que deu. Como vexo que Google indexou 142 000 páxinas e Yahoo só 1 700 - que parece algo de malo co Yahoo ...

Por favor, asegúrese de que non está bloqueado Yahoo polo seu robots.txt Se si - stop. Se non - non podemos dicirlle por que é preguiceiro Yahoo neste caso. Google mostra que está todo OK co seu foro e páxinas traducidas son indexados ben.

Tampouco confíe en resultados na páxina que deu. Non hai escrito que Google indexou 142 000 páxinas no seu foro, pero por favor ver o resultado desta consulta no google:
site:vipmoneymakersclub.com Vexo aquí só 47 700 resultados ... Por iso os resultados mostrados na ongsono son moi diferentes do que un real.

Tamén eu chequei súas páxinas traducidas, é dicir:
site:vipmoneymakersclub.com/fr/
Preto de 150 resultados - non é realmente impresionante, pero mostra que Google é realmente indexación súas páxinas traducidas. Podes facelo máis rápido ou sexa, engadindo páxinas traducidas para o seu site.xml Tamén ten en conta que o quão rápido Google visite e indexado páxinas depende páxina de PR e razón rápido cambia. Sobre outros bots - probablemente similar.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1