Ver Versión Completa: Resolto Páxinas toda desarrumada
Eu só reinstalar este mod, quería intentalo de novo, cos países menos a ver se a carga é mellor.
Pero cada páxina traducida é confuso, sen pé, todas as mensaxes confusas, con toda desarrumada.
Algunha idea do que podería causar iso, eu tiven que desinstalar, pois era unha desorde total.
Im 100% Eu seguín as instrucións, instalado tantas veces agora.
Ás veces as páxinas sería bo, a continuación, actualizar e todo mal.
kamilkurczak
07-02-11, 11:13
Ola,
Eu estaba na súa páxina web, pero ten un vBET desactivado agora. Quere chek-lo só por favor envíe-me por AM a súa FTP e acceso AdminCP porque agora non sei o que causa este problema.
Grazas
Ok, Computer Juice - Foros - Gratis PC Hjælp, soporte das TIC og Reparationer (http://www.computer-juice.com/forums/da/)
Por favor, mire e repetición rápido, non quero deixar habilitado como este.
Grazas.
kamilkurczak
07-02-11, 13:15
ok eu fixen algunhas pantallas do seu foro e eu gardo unha fonte local para arquivo.
Notei que o problema está na páxina principal e nas páxinas de foros (e non en threads) non?
Vou tentar atopar unha razón do problema.
Por favor - tenta entrar de borrar a caché.
Vostede editar algúns modelos ou non?
Poida que teña un novo mod instalado?
Acontece en temas tamén.
Hvad er den bedste gratis software CD-brænding? - Zume de ordenador (http://www.computer-juice.com/forums/da/f52/whats-best-free-cd-burning-software-31441/)
Temas similares e rodapé roto, datas en lugares equivocados, sigs toda desarrumada.
Teña en conta que este instalar un doce, doce subida de arquivos para VB vBSEO e vbet, opcións de configuración por defecto.
Podo desactivar agora?
kamilkurczak
07-02-11, 13:23
ok Pode desactivar. Eu vou analizar estes datos
Ok, grazas, agarda a súa resposta / fix.
Cheers!
Ola, só quería saber se ten información?
kamilkurczak
08-02-11, 14:23
Ola,
É moi difícil atopar unha solución cando non podo reproducir-lo no meu foro de proba. Teño só unha fonte de pantallas e sitio web, pero eu preciso ollar para o código do foro (porque esta é específica só para o seu foro).
En primeiro lugar quere aks Michał sobre esta cuestión. Quizais el sabe unha boa solución.
Está claro que me gustaría preguntar sobre a súa AdminCP e acceso FTP (por AM) - será moi útil.
Grazas
Eu pode seguir todas as instrucións, im renuentes a dar acceso de administrador.
Eu corro ese mod antes e foi ben, recentemente engadíu un agradecemento / como mod e unha actividade / mod puntos.
Deixe-me saber.
kamilkurczak
09-02-11, 10:03
Ola,
Pode permitir que os nosos mod agora - só permitir vbet e logo que van para AdminCP-> vBET-> Engadir bandeiras e sinalizados para definir Custom.
Despois diso:
-VBET está activado e podo usalo
-Bandeiras e non mostrando todos os usuarios non poden empregar o noso mod.
En segundo lugar, como eu podo ver na miña pantalla - Ten un resultado incorrecto do google no seu caché e ten o seu contido movido. Temos unha solución como bloquear resultados errados do google (se incluirán na próxima relase)
Eu podo darlle unha solución rápida
1. abrir e facer unha copia deste arquivo:
raíz foro / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. neste ficheiro atopar esta liña:
if ($useCache && $wasTranslated && $translatedSize == $translationEncodedTextsSize) {
3. pegar antes desta liña:
if (!$wasTranslated || $translatedSize != $translationEncodedTextsSize) {
define('VBET_DONT_WRITE_GUEST_CACHE', true);
}
4. gardar
5. limpar todo o caché
6. proba-lo!
Este código debe bloquear un resultado incorrecto do google. E como eu escribín antes - por favor active vBET e poña flag definida para CUSTOM
Eu reinstalar en todo parecía funcionar ben.
Eu teño a boa o código de edición para o caso.
Grazas.
kamilkurczak
09-02-11, 13:10
Ola,
Grazas pola confirmación. Como escribín no meu post anterior - resultado mal de google en cache, tentar todos os cambios feitos no código do meu post anterior.
Grazas
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):