Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 3 ja 3

Thread: vBSEO Sitemap: Cannot suoritettava sivustokartan generaattori suoraan: Sinun pitää olla kirjautuneena sisään tähän.

Jäsen

Default vBSEO Sitemap: Cannot suoritettava sivustokartan generaattori suoraan: Sinun pitää olla kirjautuneena sisään tähän.

Hello,
    asensin tuore versio Vbulletin, Vbseo, VbseoSitemap, Vbet - kaikki uusimmat versiot http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Foorumin Deutschland) .

Nyt minulla on joitakin serios ongelmia vBSEO sivustokartan.

1.) Olen usein cant tavoittaa "vBSEO Sivukartta Reports" Link
    Minun täytyy kirjautua OK tai kirjoita ja se sanoo Kirjaudu uudelleen, minun pitää rekisteröityä, sitten se sanoo taas et ole vielä rekisteröitynyt ja niin edelleen.

2.) Jossain vaiheessa voin onnistunut loggin, mutta sitten saan seuraavan virheilmoituksen. Haluan suorittaa Sitemap Generator kautta "Run Gernerator", mutta sitten se sanoo "ei voi suorittaa sitemap ... (katso otsikko)".

Tein nämä muuttui vBSEO Sitemap:
    Sitemap Generator integraatio - vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET)

Edit:
    Olen myös cant napsauta muita painikkeita kuten Download Log ... Minun täytyy kirjautua koko ajan ja sitten im takaisin aloitusnäytössä on vBSEO Sitemap.

Muokkaa2:
    Poistin vBET ja se vieläkään toimi. I dont ajatella sen minun. Htaccess:
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Uskon sen noin muuttunut tehnyt saadakseen sivukartta työskentelee vBET.
    Viimeksi muokannut wowglider.de; 17-06-11 at 14:02.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Jos se on ok sinulle niin ota PM käyttöoikeustiedot - Aion tarkistaa sen paikalleen.

Jos ei sitten:
    1. Kirjaudu kysymys
    Todennäköisesti sillä ei ole mitään yhteistä vBET, koska vBET koodimuutoksia sisällä vBSEO tiedostoja ja et voi edes päästä niille.
    Myös tämä kirjautumissivulle on peräisin vBSEO CP - sinun tulee kirjautua sisään niiden osajärjestelmä - sillä ei ole mitään yhteistä edes vBulletin.

Minun neuvoni. Kopioi integroitu vBSEO tiedostot. Palauta alkuperäiset. Poista vBET hetkeksi. Kommentti vBET sääntöjä .htaccess ja tarkistaa, miten se käyttäytyy. Jos se on sama kuin sitä ennen se ei ole mitään tekemistä sen kanssa vBET, ja vBSEO joukkue on tuettava. Tiedän, että he ovat vastaan vBET, mutta tämä on vain valheita propagandaa (näet jotain mielenkiintoista, jos haluat: Älä usko vBSEO joukkue).

Kun joudut vBET käytössä, sääntöjä kommentoi ja muutokset palautuivat ne ovat apunasi. Ja sen jälkeen sinun on helppo kääntyä takaisin vBET - vain kommenttimerkki sääntöjä. Htaccess, palauttaa kopioitu tiedostoja, ja mahdollistaa jälleen Admin CP

2) Tämä on sama asia kuin 1 - olet löysä kirjautumistiedot palvelimella
    Ehkä se on vain joitakin selaimeesi liittyvä ongelma. Yritä puhdistaa evästeet tai käyttää muita selainta.

Tietoja Muokkaa2:
    Jos haluat poistaa kokonaan käytöstä vBET sitten:
    1. Disable Admin CP
    2. Kommentti sääntöjä. htaccess
    3. Alkuperäisten vBSEO tiedostot

Kuten kirjoitin Epäilen myös se on jotain yhteistä vBET. Mutta onko poistat vBET täydellisesti ja kysymys on mennyt, niin ota PM käyttöoikeustiedot ja aion tarkistaa se (huomaa, että ensi viikolla olen lomalla - Kamil on aktiivinen foorumi).

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Vielä yksi asia. Muista, että vBET ei tue käännös Admin CP. Joten tämä voi olla myös ongelma. Varmista, että järjestelmänvalvojan tilin asettanut hänen oletuskielen sama kuin foorumin kieli (tai ei ollenkaan). Ja varmista, että sinulla ei ole avattu muun välilehti käännetty foorumi. Muuten voit saada ohjata aikana kirjautumalla Admin CP alueella.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •