Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 15

Thread: Accents ei näy oikein ...

Kierteinen tarkastella

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Junior Member

Default Accents ei näy oikein ...

Hi.

Käytän vBulletin 4.08.

Käytän vBET varten lähinnä kahdella kielellä ... Englanti ja ranska. Olen foorumi oletuskielen asetettu Englanti. Silloin, kun ranskalainen käyttäjän viestit, käännös näkyy oikein Englanti. Kuitenkin Ranskan aksentit eivät näy. Sen sijaan se näyttää tältä:

Code:
    Dans quelle langue vous allez & #233;crire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages & #224; d'autres utilisateurs langues. En outre, il se traduira par des postes dans d'autres langues & #224; votre langue par d& #233;faut.
    Sen pitäisi näyttää tältä:

Code:
    Dans quelle langue vous allez écrire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages à d'autres utilisateurs langues.
    Foorumini on määritetty näyttämään molempia kieliä kuin ISO-8859-1. Siksi en ole UTF-8

Olen myös seurannut asennusohjeita tarkasti.

Ainoa muutos tein vBET on, että olen muuttunut Oletuksena liput käyttäen CSS-Spriten. Kuitenkin katsoin koodi, eikä mitään tein pitäisi vaikuttaa siten, että asiat ovat esillä.

Täytyykö minun muuttaa minun db UTF-8 ongelman ratkaisemiseksi?

Kaikki neuvot tulee arvostaa. Thanks.
    Viimeksi muokannut freddie3218; 07-03-11 at 16:12. Syy: Olen muokannut alkuperäistä lainaus, koska tämä foorumi näyttää oikein. Lisäsin tilaa "& # 233"-kenttiin.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •