Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 4 ja 4

Thread: Pyydä käyttäjää valitsemaan kieli istunto alkaa

Senior Member

Default Pyydä käyttäjää valitsemaan kieli istunto alkaa

Hei kaikki, minä olen asettanut vBET kysyä käyttäjille mitä kieltä he haluavat niiden istunto (äidinkielellään tai foorumin oletus), kysymys esitetään omalla äidinkielellään, mutta napit ovat englsh, päälle, että se on " kyllä / ei "-tyyppinen kysymys, mutta näppäimet ovat" Ok "ja" Peruuta ", niin im olettaen olet juuri käyttänyt html varoitusikkuna taloon kysymykseesi ja ymmärrän, että tekstin näitä painikkeita ei voi muuttaa.

Onko kuitenkin joko koodin oikea kysymys laatikko kunnon napit että tekstiä voidaan muuttaa tai (ja mielestäni tämä olisi helpompaa) koodi laatikko ja on yhteyksiä kuten Vastaa napit, niin sinulla olisi teidän käännetty kysymys ja sitten varten Kyllä-painiketta on teksti linkki äidinkielellään näin:

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/"] Puolan [/ url] [/ Lang]

ja Ei-painiketta olisit voinut

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/"] Englanti [/ url] [/ Lang]

Onko tämä mahdollista?

Terveisin,
    Simon

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Hello,
    Olin sivuston ja sain viestin kenttään, jossa lukee minun natiivi (puola) kielellä. Painikkeet liian (ensimmäinen oli "OK" toinen oli "Anuluj" - mikä tarkoittaa, "Peruuta")

Senior Member

Thanks Kamil, se oli vain, että käyttäjä kertoi Ok ja Peruuta, hän ei sanonut niitä omalla kielellään, mene eteenpäin ja merkitse tämä ratkaisi

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Kiitos vahvistus - ratkaistu

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •