Ce texte EST écrit en français et je devrais le Voir en Anglais.
Je répète:
Miksi silti nähdä tekstin ranskaksi edellä kun foorumini kieliasetus on Englanti täällä tällä foorumilla? Minun pitäisi nähdä teksti Englanti kanssa pikku liput ei?
Viimeksi muokannut Cybershaolin; 14-11-09 at 18:10. Syy: Painovirhe
Mitä kysymykseeni, kyse on enemmänkin tietää, jos BBCodes voidaan lisätä automaattisesti vai ei? Minun on vaikea ymmärtää käsitteen. Huomasin toisen säikeen että olit sanomalla, että BBCodes voidaan lisätä manuaalisesti tai automaattisesti. Joten, automaattisesti ei tarkoita, että olisin nähnyt pikku liput post # 1 ja # 2? En saa sitä anteeksi ja luin viestisi täällä: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Viimeksi muokannut Cybershaolin; 14-11-09 at 19:42.
Koska ette "kertoa" että se on RanskanTäällä on helppo ja nopea manuaalinen miten tämä: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Muutaman sanan - voit asettaa oletuskielen Käyttäjätunnus CP, tai manuaalisesti kuvata viestin lang BBCode
Jos haluat, voit jopa muokata aiemmat viestit ja lisätä siellä tämä BBCode, ja taikuus tapahtuu![]()
Lang BBCode lisätään automaattisesti mukaan käyttäjien oletuskieli. Jos se ei ole asetettu tai on sama kuin foorumi kieltä, niin mikään ei ole asetettu.
Google on mahdollisuus tunnistaa kielen viestin, mutta koska suorituskykyä syystä emme tee tätä - myös emme tutkimaan Google ominaisuus. Jos luulet se voisi olla avuksi, niin kirjoita siitä täällä Feature Requests - vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) - Voimme aina lisätä tällainen ominaisuus on mahdollisuus kytkeä päälle ja pois![]()
Viimeksi muokannut vBET; 14-11-09 at 23:52.
Mutta se on ongelma.
OK näyttää, täällä oma foorumi, minun kieli on asetettu Englanti ... niin minun tekstiä Viestejä # 1 ja # 2 (on on ranskaksi) ovat erilaiset kuin foorumin kieli (minun userCP). Joten miksi minun teksti vielä ranskaksi? Väitätkö minun on lisättävä BBcode manuaalisesti? Sitten jos se asia, miksi sinä puhut BBcode lisätään automaattisesti?
En ehkä ymmärrä oikein, mutta en mene linkin johon viittaat ja tämä on tapa sain sen. Ajattelin, tämä hoidettiin automaattisesti ilman kirjoittaa BBcode itseäni.
Kyllä viestejäsi # 1 ja # 2 ovat ranskaksi, mutta kerroit, joita se on Englanti. Thats vuoksi ei ole käännetty.
Sinulla on 2 tapaa käsitellä viestejä eri kielillä.
Ensimmäinen on perustamassa oman User CP oletuskieli profiiliisi. Tällöin vBET olettaa, että viestejäsi tällä kielellä ja lisää Lang BBCode automaattisesti. Silti sinulla on mahdollisuus kertoa vBET ja tehdä tätä varten erityinen viesti (jokaisen editori Uusi viesti ilmestyy lisäksi mahdollisuus lisätä BBCodes tai ei - oletuksena määritetty Kyllä).
Toinen on lisätä sen manuaalisesti.
Olet hämmentynyt, koska muita tarvikkeita, lue se uudelleen huolellisesti kirjoitettu on:
"merkitä automaattisesti viestin käyttäjälle, joka asettaa omansa oletuskielen muuta kuin foorumi oletuskielellä"
Jos epäilet, että jokin osa on epäselvä, ota kohta se ja me korjaamme sen, jotta se olisi selvästi![]()
Ahhhhh! Nyt sain sen selvästi. Se on osa en ymmärtänyt. Nyt vaihdoin kielen ranskaa Usercp ja kirjoitti toisen testiviesti ranskaksi. Se toimii täydellisesti tässä. Kiitos, että otit selittää sen minulle yksinkertaisella tavalla.
Mutta omasta foorumi, foorumini kieli on ranska, olen myös (valinnainen kuten sanoit) asetan UserCP ranskaksi, ja yritin kirjoittaa viestejä arabiaksi ja italiaksi. Tulos oli arabiaksi ja italiaksi ilman kääntää mitään. Siksi en vieläkään ymmärrä. Se ei näytä toimivan foorumiini.
Kerro myös minulle: kieli addon (katso kuvakaappaus) on BBCode (valitse tai ei), kun kirjoitat viestin ja nopean vastauksen samoin, on tämä addon versiossa 3.1.2, koska en vieläkään ole päivitystä vielä, ja minä ei se 3.1.1?
Viimeksi muokannut Cybershaolin; 15-11-09 at 20:13.