PDA

View Full Version: vBET isue Google API

wangan
24-02-10, 21:01
Hei, olen admin yhden sivuston, joka kulkee ilmainen versio vBET2.3.8 hiljattain sivuston esti Google. Olen heihin yhteyttä tästä asiasta ja he kertoivat minulle, että minun tarvitsee lisätä userip parametri toimittaa IP-osoite loppukäyttäjän jonka puolesta palvelin tekee API pyyntö jos haluan heidän sallia minulle.

Haluaisin apuasi tässä asiassa kuin minä oikeastaan tarvitse korjata, jos et voi tehdä todellisia muutoksia ainakin ohjaa minua oikeaan suuntaan niin voisin tehdä muutoksia itse kun olen melko rajalliset PHP ohjelmointi kyky.

vBET
24-02-10, 22:24
Minulla on jo ratkaisu sitä jonkin aikaa. En tehnyt vapautumista ilmainen versio, koska sillä tiedän userip sitä suositellaan vain ole pakollista. Minulla ei ole aikaa tehdä vapauttaa nyt, niin toimi seuraavien ohjeiden mukaan:

1. open file / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. Etsi toiminto vbet_getTranslationURL ($ päässä, dollarista)
3. korvata koko toiminto (ei vain tämä rivi) by:

function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
global $vbulletin;

if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
} else {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
}
}

Sen jälkeen yhteyttä Googleen. Näen, että meidän on vapauttaa 2.3.x pian (kaikki muut versiot on jo se sisälsi muistaakseni). Ei aikaa tänään - mutta luultavasti tullaan julkaisemaan huomenna, jos et halua tehdä muutoksia itse:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1