PDA

View Full Version: Ratkaistu Profiilin sijainti muuttuu ...

hmspain
23-06-12, 02:37
Tässä on outo yksi... oma profiili * sijaintia * pitää vaihtamista käyttäjänimeni!

Minulla oli tässä meneillään vBulletin V3, mutta ajatus se menisi pois vBulletin V4 (Käytössäni V4.2PL2) kanssa.

Voit muuttaa sijainnin "Sypressi, CA" (minun tapauksessani) ja jonkin aikaa alaspäin road (1-2 päivän?)... se muuttaa käyttäjänimeni?!?!

Epäilen yksi vBulletin very disappointed menettelyt, mutta jotain tämän on julkaisuprosessia muiden... nähnyt nitó? Mahdollisia ratkaisuja?

Käytössä noin kuin vanilla kuin mahdollista vain VBET, Tapatalk ja omaa lisätty todentaminen.

vBET
23-06-12, 11:33
Meillä on todettu ensimmäistä kertaa. Kun se tapahtuu - Ota ei kannata muuttaa sen takaisin vain PM minulle Jos I nähdä sen ja käyttää tiedot - I tarkistaa se teidän koska se tapahtuu vain sivuston URL-osoite.

vBET
07-07-12, 14:48
Ei vastausta - tarkasteli asiaa on mennyt. Jos et kirjoita tässä säikeessä:)

hmspain
13-07-12, 14:48

Anteeksi, jäi vastauksesi jotenkin. En * usko * tämä on vBET asia, minun täytyy nostaa tämä vbulletin.com.

hmspain
13-07-12, 14:48

Anteeksi, jäi vastauksesi jotenkin. En * usko * tämä on vBET asia, minun täytyy nostaa tämä vbulletin.com.

vBET
14-07-12, 11:42
OK - jos tarvitset apuamme ota vain kirjoittaa :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1