PDA

View Full Version: Ratkaistu XCACHE varoituksia jos ei kirjautuneena

Lundgren
15-05-11, 22:57
vBET 4.3.0

Kun yrittää XCACHE toiminnon, saan varoituksen, kun tarkastelet sivustoa ilman kirjautunut sisään, mutta saan mitään varoituksia jos olen kirjautunut

Varoitus: xcache_get () [function.xcache-get]: xcache.var_size on joko 0 tai liian pieni, jotta var tiedot välimuistin [polku] / includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php on line 125

Varoitus: Ei voi muokata otsikkotiedot - headers jo lähettänyt (lähtö alkoi [polku] / includes / class_core.php: 5403) in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 65

Varoitus: Ei voi muokata otsikkotiedot - headers jo lähettänyt (lähtö alkoi [polku] / includes / class_core.php: 5403) in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 71

Varoitus: xcache_set () [function.xcache-set]: xcache.var_size on joko 0 tai liian pieni, jotta var tiedot välimuistin [polku] / includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php on line 128

kamilkurczak
17-05-11, 08:07
hello,

Entä vieras välimuistin? Onko sinulla käytössä vai ei?
Ole hyvä poistaa Xcache ja testata sitä tiedostoa guest välimuisti vain - ja kirjoittavat, että kysymys on yhä olemassa tai ei
Kiitos

Lundgren
17-05-11, 09:40
Varoitukset katoavat heti kun voin estää XCACHE varten vBET.

Vieras välimuisti on aktiivinen (Käytä täysversiot välimuisti Vieraita: Kyllä)

En ole löytänyt hyvää tapa tarkistaa jos olen perustanut XCACHE kunnolla (se on asennettu apt paketin Debian). Joten se on mahdollista olen yleisesti XCACHE kysymys minun asennusta.

kamilkurczak
18-05-11, 20:25
ok joten yritän toistaa sitä omassa testifoorumi.

kamilkurczak
18-05-11, 21:05
hello,

Tämän ilmoituksen: Varoitus: ei voi muuttaa otsikkotiedot johtuu ensimmäisessä numerossa. Sinun täytyy tarkistaa et xcache kokoonpano. Ehkä sinun pitää asettaa xcache.var_size korkeampaan arvoon (ja nollata Apache jälkeen).

Toiseksi, löysin artikkelin, joka kuvaa samaa asiaa, joten mukaan tämän artikkelin sinun täytyy tarkistaa by phpini (), että sinulla ei ehkä ole tallennettu välimuistiin kahdesti - tarkista täältä: php - Xcache var_size virhe - pinon ylivuoto (http: / / stackoverflow.com/questions/2976829/xcache-var-size-error)

kamilkurczak
26-05-11, 22:32
Ei vastausta - ratkaistu. Jos ei - kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä jälleen

Lundgren
27-05-11, 00:06
weird ... Minä näin teidän ensimmäinen vastaus, mutta ei toinen.

Vain kokeillut, ja se toimi:)

Muutin xcache.var_size samaan arvoon kuin xcache.size

Joten nyt se on varmistunut ratkaistu sijaan suljettu takia mitään vastausta. : O:)

kamilkurczak
27-05-11, 10:23
Suuri:) Kiitos vahvistus:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1