Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: brugerdefineret skabelon hjemmeside links

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default brugerdefineret skabelon hjemmeside links

Hej,

Jeg har måttet oprette en brugerdefineret skabelon fra bunden (min bestyrelse er yderst tilpassede).

Alt fungerer fint, bortset fra når en bruger følger et link til et sub-sprog, links til de vigtigste sprog (dvs. domain.com) er opdateret til at være hjemmesiden for det pågældende sprog, (dvs. domain.com / es /).

Hvordan kan jeg tilsidesætte omskrivning af et bestemt link, så jeg kan bevare tilknytningen til den oprindelige sprog (engelsk), samtidig med at det vigtigste sted logoet ved hjælp af nye link til landespecifikke hjemmeside?

tak

MOGmartin

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

hvis du har brug for et eksempel,

1) kan du gå til mit bord @ MOGmartin er SEO forum, gratis SEO Værktøj & SEO Blog@seoforums.org
    2) Klik ind på et andet sprog
    3) Klik tilbage til engelsk (det første flag).

Jeg har brug for at sætte linket for at gå til bare hjemmesiden for de vigtigste site.

tak

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg ser det. Hvilke ændringer har du foretaget i vBET skabelon til flag generation. Også - har du foretaget nogen vBET kodeændringer?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Jeg ser det. Hvilke ændringer har du foretaget i vBET skabelon til flag generation. Også - har du foretaget nogen vBET kodeændringer?
    ingen ændringer på alle, Jeg har lige oprettet en hård kodet skabelon i HTML med de sprog jeg ønskede, og pegede dem på den rigtige mappe:

dvs. spansk flag = link til / es /
    fransk flag = link til / fr /

ingen logik bruges.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af MOGmartin View Post
    ingen ændringer på alle, Jeg har lige oprettet en hård kodet skabelon i HTML med de sprog jeg ønskede, og pegede dem på den rigtige mappe:

ingen logik bruges.
    noget? bump? hjælp???

osv.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

ingen logik bruges.
    Så du har fuldstændig ændret den måde flag generation. Bemærk venligst at din genererer flag URL ' er normalt ikke oversatte sider, og sider, der er oversat bruger der præfiks vbet_flag- som fjernes under oversættelsen sporing (at genkende dine flag links og ikke tilføje der sprogkode). Du ændrede det, og det er grunden til dit flag har tilføjet sprogkode.

Så kan du vende tilbage til din skabelon og ændre det, hvis du har brug for, eller i din kode ind, der eksisterer $_ANMOD['language'], og i dette tilfælde tilføj vbet_flag- i begyndelsen af flag URL (ikke på billedet - link omkring billedet).

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Så du har fuldstændig ændret den måde flag generation. Bemærk venligst at din genererer flag URL ' er normalt ikke oversatte sider, og sider, der er oversat bruger der præfiks vbet_flag- som fjernes under oversættelsen sporing (at genkende dine flag links og ikke tilføje der sprogkode). Du ændrede det, og det er grunden til dit flag har tilføjet sprogkode.

Så kan du vende tilbage til din skabelon og ændre det, hvis du har brug for, eller i din kode ind, der eksisterer $_ANMOD['language'], og i dette tilfælde tilføj vbet_flag- i begyndelsen af flag URL (ikke på billedet - link omkring billedet).
    Hej, tak for svaret.

Jeg tog et kig på din kode i aftes, kunne ikke finde ud af hvordan du kan tilpasse det ... tror, jeg vil dykke ind igen.

problemet med din standard skabelon er, at en eller anden grund alle højder og bredder er sat til nul, så flagene bare vises som prikker.

ved du, hvorfor det er?

tak!

Martin
    Senest redigeret af MOGmartin; 16-09-1016:41.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

redigeret ovenstående indlæg at omfatte problemet med standard-skabeloner,

html jeg i øjeblikket ser, er højde = "0" og width = "0" på alle flag .... ?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

OK - fandt problemet.

du bruger clear.gif som linket filnavn, dette er i modstrid med clear.gif at VB bruger så godt.

Jeg har fuldt setup alle billedstørrelse attributter i vbseo, så det skaber denne konflikt.

Jeg anbefaler, at du ændre navnet på clear.gif i en fremtidig version.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

redigeret ovenstående indlæg at omfatte problemet med standard-skabeloner,

html jeg i øjeblikket ser, er højde = "0" og width = "0" på alle flag .... ?
    Bredde og højde er hard-kodet som numre: width = "16" height = "11"
    Så det kan ikke være vBET skyld - måske nogle andre mod er parsing dine billeder.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •