Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 17

Tråd: fejl i 4.2.3?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Red face fejl i 4.2.3?

Jeg har opgraderet min vbet til nyeste version 4.2.3 på vb 4.0.6 med vbseo 3.5.1pl1, spørgsmålet er med footer annonce, hvor dens viser min header er instaed ad også nogle underlige ord som disse: -

Code:
    //0){location.replace('http://www.pdaapps.org/showthread.php?p='+cpostno);};} } if(typeof window.orig_onload == "function") window.orig_onload(); } //]]>
    Denne fejl opstår kun på oversatte sider, så jeg midlertidigt deaktiveret footer annonce, skal du hjælpe mig

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Kan du venligst give mere output ..

Det ville være nemmest, hvis du bare PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP + beskrive, hvordan man kan genskabe problemet (hvordan man kan tænde footer annonce), men måske jeg vil være i stand til at hjælpe uden adgang, når jeg vil have flere data.

Også - hvad der er ansvarlig for at føje sidefoden annoncekoden? For hvis det er andre plugin, så har vi her nogle integration problem ikke en fejl.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

ok lad mig give mere klarhed

Jeg bruger vb 4.0.6 nyeste version, i vb4 er der en indbygget reklame leder, som er sagsøge for at placere annoncer på mit websted, er spørgsmål, der opstår i footer annonce, som erstattes af header-området og der sker kun i oversatte sider, hvis du ønsker jeg kan give dig admin detaljer

bare for info jeg tilføje billeder af mine sidefod område: -

ikke oversat side: -

Desi Pix | deling af billeder og hosting-Share Din Hot Desi Pix-non translated.GIF

oversat side: -

Desi Pix | deling af billeder og hosting-Share Din Hot Desi Pix-oversat page.GIF

venligst ikke denne fejl ikke blev vist i 4.2.2 med samme mods

oversat side

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - tak for detaljer. Vi vil undersøge, hvad der er ændret i tilfælde af sidefoden i kode, og også prøve at genskabe problemet. Tak for billeder - kan du sendte rå HTML-output - i hvert fald denne del, der ikke er som det skal være. Også - Jeg tror, at for Kamil det kunne være meget nyttigt, hvis han bare kan få adgang til serveren, hvor spørgsmålet allerede eksisterer - men han vil kontakte dig om denne selv

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Nu vil jeg forsøge at gengive og løse dette problem .. tak for beskrivelse.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

alle opdateringer?

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har tilføjet et billede til sidefod plads til i annoncen, men det er stadig kun billede, uden nogen specifik kode som Adsence mv
    Jeg har et enkelt spørgsmål: Har du tilføje i denne footer nogen specifik kode, eller kun billede med link?
    Kan du indsætter et eksempel på denne annonce kode? Jeg vil teste det.

hvis ikke, kan du PM til mig eller vBET en adgang til din FTP og admincp, fordi jeg kan ikke genskabe problemet på vores test-forum. Det vil hjælpe op.
    Senest redigeret af kamilkurczak; 23-08-1014:20.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

nogen nyheder? Læs venligst mine tidligere indlæg. Thanks.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ja, jeg ved det. Det vil blive rettet.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar