Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 24 af 24

Tråd: hvid side ved oversættelse rss-feeds

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Ok, men stadig 500-fejl, google bot vil ikke gerne 500-fejl overskrift!

Også links er i dette format.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28848 & goto = newpost

Skulle de ikke blive seo'd urls?
    Omkring 500 header - i dette øjeblik har jeg ingen idé om, hvorfor validatoren påstande om 500-fejl - samme URL i browser giver passende indhold. Også det vises kun på nogle oversættelser på andre ikke. Måske er det noget med cache - vi vil tilbage til det efter cachen udløber og tjek gør det, er nogle af de eksisterende spørgsmål eller bare cached historie.

Om links - ja dem skal seo'd urls. Fortæl, hvad der er din værdi for "Forum mappe" indstilling.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Skal være cache problem, alle nye oversat RSS-feeds er nu 100% ok, tak.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Ok, så problemet er feeds oversat, før denne rettelse stadig har fejl og forkert ikke seo urls.

Hvordan sletter jeg gamle feeds cache så nye foder med fejlrettelser kan arbejde.

Thanks.

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det bør ske automatisk - RSS cache tiden måles i minutter, ikke i dage ... Jeg ved ikke, ikke / hvor vBulletin gør det muligt at klare RSS-cache manuelt. Yoou kan prøve at sætte den til lav værdi (f.eks 1 minut), når du laver tests, og derefter gå tilbage til forrige.

Som jeg skrev Det bør ikke være cachet så længe. Vær sikker på at du søger på faktiske kanal udgang ikke cachet på din side (som i browserens cache). Giv mig URL på RSS, som stadig ikke er korrekt - jeg vil tjekke det på min side. Hvis det bliver nødvendigt vil vi kigge efter fejl, men lad os først se de gør det virkelig eksisterer.

/ Fora

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •