Denne tråd ligner ikke det oversat for godt:
I • OEE ¸ € íƒ € Jeg 'I •'
Er det på grund af webstedet kodning? Er der noget jeg kan gøre korte af invaliderende dette sprog?
Denne tråd ligner ikke det oversat for godt:
I • OEE ¸ € íƒ € Jeg 'I •'
Er det på grund af webstedet kodning? Er der noget jeg kan gøre korte af invaliderende dette sprog?
Nej - det er ikke oversat til alle, da det har skrald indhold. Sandsynligvis der gik noget galt med kodning og oprindelige meddelelse kom brudt (hvad du kan se). Kender du ved, hvilken browser, og hvordan netop blev sendt denne besked? Kan du skrive nogle test beskeder i koreansk fra forskellige browsere på dit forum? (Du kan tage nogle koreanske sætning dvs. fra Wikipedia - tror jeg). Måske kan du PM til forfatteren og spørge ham, hvilken browser der blev brugt?
Bemærk venligst, at vBET bekymrer sig om fora, der ikke UTF-8 og tilføjer relevante oplysninger for browsere om virkelige kodning. Desværre er ikke alle browsere fungerer korrekt efter HTML-standarden. I vBET 4.x vi løst dette problem ved at bære det på serversiden. Vi vil gøre det også i næste udgave af vBET 3.x
PS.
På dette tidspunkt kan du kun fjerne denne tråd - det have brudt kodning i den oprindelige meddelelse: /
Så selv om kodning af forum er ikke utf-8, vil vBET stadig håndtere de koreanske tegn korrekt?
Ja - de er udskiftet til "sikre utf-8 'som # &CODE; men i vBET 3.x browser skal passende sende formulardata (i henhold til kodningen, som vi sætter form). Vi opdagede, at IE ignorerer det, og det er grunden til du får denne skrald budskab. Vi lavede server side re-kodning til IE, men det lader til, at vi savner nogle konfiguration.
Som jeg skrev vi allerede har løsning på dette i vBET4.x - re-encode alt på serveren side - og det vil indgå i næste vBET3.x version. Vi vil simpelthen tage sig om det på server-siden i stedet for at stole på browsere med det.
åh jeg se - tak for at forklare